Commercieel directeur Marc Albert vertrekt bij TMG

Commercieel directeur Marc Albert vertrekt bij TMG
  • Media
  • 16 apr 2015 @ 13:06
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkPrintJournalistiek

Commercieel directeur Marc Albert van Telegraaf Media Groep heeft besloten om het mediabedrijf per 1 mei te verlaten. De visie van Albert en TMG komen niet langer overeen, waarna 'in goed overleg' is besloten om afscheid te nemen.

Dit heeft een woordvoerder van TMG verklaard tegenover ABM Financial News. Zelf meldt Albert op zijn LinkedIn-profiel dat hij 'beschikbaar is voor een nieuwe uitdaging'.

Momenteel snoeit TMG fors in het management. De lijst met vertrekkende directeuren wordt steeds langer: Axel Vogel (salesmanager video bij Commercie Landelijke Media), Bart Mouter (Manager Marketing Partnerships), Simon de Best (salesmanager Metro), Jayne Forrester (commercieel directeur TMG Landelijke Media) en de directeuren Frank Volmer en Tim de Klein. En dan vertrokken er het afgelopen jaar al meer verantwoordelijke managers. 

Nu is dus Marc Albert het nieuwste slachtoffer van de dadendrang van TMG-topman Geert-Jan van der Snoek, die een radicale reorganisatie heeft ingezet. Het is echter de vraag of de bijltjesdagen aan de Basisweg daarmee voorbij zijn. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken