Eline Deijs commercieel directeur ANP

Eline Deijs commercieel directeur ANP
  • Media
  • 10 apr 2015 @ 10:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Eline Deijs (44) is benoemd tot commercieel directeur van het ANP. Met ingang van 1 juni is zij binnen het directieteam van het ANP verantwoordelijk voor alle commerciële aspecten van het nationale persbureau, inclusief marketing en productontwikkeling.

De directie van het ANP bestaat dan uit Marcel van Lingen (hoofdredacteur/mediadirecteur), Eline Deijs (commercieel directeur) en Guido van Nispen (algemeen directeur).

Deijs is een ervaren manager op het gebied van marketing, sales en productontwikkeling binnen de digitale media. Zij was werkzaam bij Sanoma, VNU en Weekbladpers Media. Zij is nu nog verbonden aan Havas Media als Managing Director Media Contacts/Digital Services. Daar lanceerde ze de Havas trading desk en het social media bureau Socialyse.

Volgens Guido van Nispen, algemeen directeur van het ANP, geeft de komst van Deijs het ANP en ook Novum Nieuws de basis voor verdere groei.  'Dit jaar staan nieuwe digitale producten op stapel voor zowel media- als zakelijke klanten. De komst van een vakvrouw als Eline Deijs brengt ons de kracht om deze groei op alle vlakken commercieel vorm te geven.'

Het is de ambitie van het ANP bij bedrijven, de overheid en andere organisaties in de zakelijke markt de positie op eenzelfde wijze te verankeren als in de rol van het ANP als nationaal nieuws- en serviceverlener voor nagenoeg alle Nederlandse mediapartijen.

Dat doet het ANP met nieuwsmonitoringtools als ANP Inzage en ANP 360, de Parlementaire en Europese Monitoren en ANP Financial News (AFN). Maar ook als producent van multimediale producties via ANP InOpdracht en als laatste via ANP Pers Support (APS) waarmee over het ANP-net en wereldwijd met PRNewswire persberichten worden verstuurd.

Van Nispen: 'Het nieuws leveren in een hoog tempo met hoge kwaliteit, dat is onze basis. Het ANP steeds verder uitbouwen tot informatie-platform voor bedrijven en organisaties is onze tweede belangrijke activiteit.'

Deijs: 'Ik verheug me een bijdrage te mogen leveren aan de nieuwe toekomst van een van de belangrijke mediabedrijven van Nederland. Ik ga mijn digitale expertise inzetten om het ANP verder te laten groeien.'

www.anp.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken