Eline Deijs commercieel directeur ANP
- Media
- 10 apr 2015 @ 10:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 10 apr 2015 @ 10:01
- Redactie Media
Eline Deijs (44) is benoemd tot commercieel directeur van het ANP. Met ingang van 1 juni is zij binnen het directieteam van het ANP verantwoordelijk voor alle commerciële aspecten van het nationale persbureau, inclusief marketing en productontwikkeling.
De directie van het ANP bestaat dan uit Marcel van Lingen (hoofdredacteur/mediadirecteur), Eline Deijs (commercieel directeur) en Guido van Nispen (algemeen directeur).
Deijs is een ervaren manager op het gebied van marketing, sales en productontwikkeling binnen de digitale media. Zij was werkzaam bij Sanoma, VNU en Weekbladpers Media. Zij is nu nog verbonden aan Havas Media als Managing Director Media Contacts/Digital Services. Daar lanceerde ze de Havas trading desk en het social media bureau Socialyse.
Volgens Guido van Nispen, algemeen directeur van het ANP, geeft de komst van Deijs het ANP en ook Novum Nieuws de basis voor verdere groei. 'Dit jaar staan nieuwe digitale producten op stapel voor zowel media- als zakelijke klanten. De komst van een vakvrouw als Eline Deijs brengt ons de kracht om deze groei op alle vlakken commercieel vorm te geven.'
Het is de ambitie van het ANP bij bedrijven, de overheid en andere organisaties in de zakelijke markt de positie op eenzelfde wijze te verankeren als in de rol van het ANP als nationaal nieuws- en serviceverlener voor nagenoeg alle Nederlandse mediapartijen.
Dat doet het ANP met nieuwsmonitoringtools als ANP Inzage en ANP 360, de Parlementaire en Europese Monitoren en ANP Financial News (AFN). Maar ook als producent van multimediale producties via ANP InOpdracht en als laatste via ANP Pers Support (APS) waarmee over het ANP-net en wereldwijd met PRNewswire persberichten worden verstuurd.
Van Nispen: 'Het nieuws leveren in een hoog tempo met hoge kwaliteit, dat is onze basis. Het ANP steeds verder uitbouwen tot informatie-platform voor bedrijven en organisaties is onze tweede belangrijke activiteit.'
Deijs: 'Ik verheug me een bijdrage te mogen leveren aan de nieuwe toekomst van een van de belangrijke mediabedrijven van Nederland. Ik ga mijn digitale expertise inzetten om het ANP verder te laten groeien.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing