Gamma haakt met bladblazer in op Rokjesdag

Gamma haakt met bladblazer in op Rokjesdag
  • Media
  • 12 apr 2015 @ 20:26
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

De zon schijnt en daarom trekken veel dames een rokje uit de kast. Gamma haakte dit weekend in op Rokjesdag met een ludieke actie op een digitale mupi van JCDecaux.

Vele damesbenen doen zich voor het eerst in 2015 tegoed aan een flinke dosis Vitamine D, het is namelijk Rokjesdag! Gamma springt daar alert op in met een eenmalige reclame‐actie. Met de wereldberoemde metroscene van Marilyn Monroe in het achterhoofd biedt Gamma vandaag zijn bladblazer aan voor een speciale Rokjesdagprijs. 

Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux Nederland: 'Mijn complimenten voor Gamma voor deze snelle actie. Zo’n leuke inhaker toont de enorme kracht van digitale objecten. Zoals je ziet is het mogelijk om direct in te springen op een bepaalde tijd van de dag of een specifiek evenement, in dit geval een stralende Rokjesdag. Dat is precies waar dit object voor bedoeld is en waarom we graag met onze klanten experimenteren en de digitale markt verkennen.'

Deze actie is het resultaat van een samenwerking tussen Gamma, Joe Public en JCDecaux.

www.gamma.nl
www.jcdecaux.nl

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken