One Media Sales doet reclameverkoop The Media Exchange
- Media
- 23 apr 2015 @ 12:57
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ReclameRadioSales
- 23 apr 2015 @ 12:57
- Redactie Media
The Media Exchange brengt vanaf mei de front-office sales activiteiten onder bij One Media Sales. Zowel Sky Radio Group als Q-music blijven ook hun eigen digitale stations meenemen in hun verkoopproposities. Hierdoor zullen de voordelen en innovaties op het gebied van digitale radio breder in de markt onder de aandacht worden gebracht. The Media Exchange gaat zich door deze stap toeleggen op technische innovatie, hetgeen de core business is.
Joris van der Pol, algemeen directeur One Media Sales: 'We zijn trots op deze samenwerking, omdat One Media Sales de ambitie heeft een grote rol te spelen in het audiolandschap. Door het toevoegen van digitale radio aan ons portfolio bieden we adverteerders en bureaus nog meer manieren om doelgroepen te bereiken, met daarbij het inkoopvoordeel en gemak dat ze van ons kennen. Daarnaast is de innovatiekalender van The Media Exchange indrukwekkend te noemen. Voor ons een uitgelezen kans om de analoge radiowereld naadloos te verbinden aan de digitale audiowereld.'
Dennis Landman, sales director van Sky Radio Group: 'Via One Media Sales bieden we straks ook de meest kwalitatieve programmatic trading voor onze digitale stations. Binnen Sky Radio Group blijven we ons richten op de constante innovatie van ons totale radioportfolio en de hiermee samenhangende campagne mogelijkheden voor onze adverteerders. Adverteerders en bureaus zijn immers het meest gediend met de combinatie van kwaliteit en gemak.'
Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur Q-music: 'De focus van The Media Exchange op development van de ‘exchange’ is een logische en goede stap. Het is nu aan Q-music en andere sales organisaties de propositie van online radio in combinatie met analoge radio onder de aandacht te brengen en verder uit te bouwen.'
Arthur Hoogendijk, CEO The Media Exchange: 'De ontwikkelingen van ‘programmatic’ inkoop voor radio volgen zich in hoog tempo op en we vinden het belangrijk dat de markt hier ook versneld kennis van neemt. Door deze stap kunnen wij ons toeleggen op business development.'
The Media Exchange is het onafhankelijk automated trading platform waarop adverteerders en bureaus reclamezendtijd kunnen inkopen van de digitale radiostations van de 538 Groep, Sky Radio Group, Q-music, BNR Nieuwsradio, Radio 10, Slam!FM, 100% NL, RTL Lounge Radio, Arrow CAZ, Soul Radio, Candlelight Radio, DeepFM, BruteBeats, 18Hits en Gooisch Music.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- digitaal
- One Media Sales
- sales
- automated trading
- advertising
- The Media Exchange
- verkoop
- verkoop
- Sky Radio
- Q-Music
- radio
- samenwerking
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing