VIVA gaat vreemd met Google
- Media
- 23 apr 2015 @ 10:03
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineCommunityZoekmachineDigitaal
- 23 apr 2015 @ 10:03
- Redactie Media
Googel een willekeurige vraag over relaties, het huishouden, beauty, sex, geld of het gezinsleven en de kans is groot dat het VIVA-forum als een van de hoogste zoekresultaten eindigt. Daarmee is Google de voordeur van VIVA.nl. En dus verruilt VIVA vandaag en morgen de redactie in Hoofddorp voor een speciaal ingerichte redactie bij Google.
Maandelijks wordt VIVA.nl 3,5 miljoen keer bezocht en tienduizenden actieve gebruikers kunnen dag en nacht hun ei kwijt op het beroemde VIVA-Forum. En zo blijft er geen onderwerp onbesproken. Niet vreemd dus dat bijna elke zoekopdracht op Google leidt naar het VIVA-forum. 'En daarom gaat VIVA, als eerste magazine van Nederland, twee dagen redactie voeren bij de voordeur van haar merk: Google', meldt hoofdredacteur Vivianne Bendermacher.
Hangouten met lezers
Op donderdag 23 en vrijdag 24 april zal Google de VIVA-redactie ondersteunen met al zijn technologie om de dialoog met VIVA’s lezers en interviewkandidaten nog beter te kunnen voeren. Denk aan een speciale redactievergadering met lezers via Google Hangouts, een video-straatvraag met toeristen in hun moerstaal – dankzij de Google Translate app.
Blogger Sofie van Lekker & Simpel gaat samen met Google’s chef een lekker gerecht maken en Stijlmeisje Imke geeft VIVA’s lezeressen stijladvies. En omdat VIVA’s motto ‘Niets te verbergen’ is, gaat redacteur Marloes voor eens en voor altijd laten zien hoe fit ze is… Behangen met Android Wear en gewapend met Google Fit gaat ze met de spreekwoordelijke billen bloot.
Hoofdredacteur Vivianne Bendermacher gaat Google’s directeur Pim van der Feltz aan een pittig vragenvuur onderwerpen. Wat ze vraagt? Dat bepaalt VIVA’s community. Bendermacher: 'Alle content die hieruit ontstaat, vind je binnenkort terug in het magazine, en natuurlijk op VIVA.nl.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Pim van der Feltz
- doelgroep
- samenwerking
- community
- VIVA-forum
- Vivianne Bendermacher
- verhuizing
- seks
- Sanoma
- VIVA
- kantoor
- zoeken
- relaties
- hoofdredacteur
- vrouwen
- zoekmachine
- huishouden
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing