Walter van Maren nieuwe content director AutoWeek
- Media
- 2 apr 2015 @ 12:42
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DigitaalContentPersonaliaBranded content
- 2 apr 2015 @ 12:42
- Redactie Media
Walter van Maren (42) is bij Sanoma is gestart als content director van AutoWeek. In die functie gaat hij leiding geven aan het Automotive-cluster van Sanoma Media Netherlands.
AutoWeek heeft het afgelopen jaar twee gezichtsbepalende mensen zien vertrekken: hoofdredacteur Robert van den Ham (na een conflict overgestapt naar Voetbal International) en medio vorig jaar creative director digital content Tonie Broekhuijsen, die ook werkzaam was voor andere titels. Er was dus dringend behoefte aan een nieuwe content director.
'Walter is een professional met ervaring in print, digitale content en media', zegt Jan Wouter Kleinjan, Brand Director Automotive bij Sanoma. 'Hij heeft brede kennis van en ruime ervaring met het succesvol ontwikkelen van vernieuwende content-concepten en content-exploitatie. Walter heeft interessante werkervaring opgedaan bij diverse toonaangevende mediaorganisaties waaronder ID&T, Vodafone, KPN en Avro. Met deze ervaring zal hij AutoWeek naar het volgende niveau tillen.'
Walter van Maren (42) noemt het 'uitdagend' om de stap te maken naar het Automotive-cluster van Sanoma. 'Ik kijk er enorm naar uit om samen met het redactieteam de leidende positie van AutoWeek als autoriteit op het gebied van autonieuws en inspiratie verder uit te bouwen en vooral ook het crossmediale domein verder te ontwikkelen.'
AutoWeek bereikt ongeveer 4 miljoen mensen per maand die iets met auto's hebben. De Sanoma-titel is een autoriteit voor nieuws en inspiratie maar ook voor een adviserende rol voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto. Het platform bereiken de consument volledig crossmediaal via print, online, tv, events en apps.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing