Wayne Parker Kent exploiteert digitaal portfolio G+J Media

Wayne Parker Kent exploiteert digitaal portfolio G+J Media
  • Media
  • 8 apr 2015 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertisingSalesOnlineDigitaal

Het saleshuis van Wayne Parker Kent verzorgt vanaf mei de exploitatie van het digitale portfolio van G+J Media. De twee mediabedrijven zetten daarmee naar eigen zeggen 'een belangrijke stap in het vergroten van digitale kennis en bereik'.

G+J Media beheert titels als Vogue, Glamour, JAN en National Geographic. Wayne Parker Kent doet al de exploitatie voor Culy.nl, Famme.nl, Froot.nl en NSMBL.nl. Door de samenwerking ontstaat volgens beide partners een enorm portfolio aan mediamerken in verschillende thema’s, dat als gezamenlijke advertentie-propositie gaat worden aangeboden.

Eric Blok, CEO van G+J Media: 'In een verschuivende mediawereld willen we met de beste experts en partners samenwerken. Op kwalitatief, creatief en commercieel gebied hebben wij een perfecte match met Wayne Parker Kent. We zien dit als het startpunt van een lange en vruchtbare samenwerking waarin we elkaar uitstekend kunnen aanvullen. Wayne Parker Kent heeft de kennis, kunde en het team om dit voor elkaar te krijgen terwijl G+J Media redactionele topkwaliteit met sterke mediamerken levert.'

Slaven Mandic CEO van Wayne Parker Kent: 'Door de twee online portfolio’s te verenigen in één advertentie-propositie, ontstaat een powerhouse waar bereik en autoriteit samen komen. In thema’s zoals fashion, beauty en lifestyle hebben we nu de belangrijkste platformen van Nederland onder één paraplu verenigd.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken