Wayne Parker Kent exploiteert digitaal portfolio G+J Media
- Media
- 8 apr 2015 @ 10:45
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingSalesOnlineDigitaal
- 8 apr 2015 @ 10:45
- Redactie Media
Het saleshuis van Wayne Parker Kent verzorgt vanaf mei de exploitatie van het digitale portfolio van G+J Media. De twee mediabedrijven zetten daarmee naar eigen zeggen 'een belangrijke stap in het vergroten van digitale kennis en bereik'.
G+J Media beheert titels als Vogue, Glamour, JAN en National Geographic. Wayne Parker Kent doet al de exploitatie voor Culy.nl, Famme.nl, Froot.nl en NSMBL.nl. Door de samenwerking ontstaat volgens beide partners een enorm portfolio aan mediamerken in verschillende thema’s, dat als gezamenlijke advertentie-propositie gaat worden aangeboden.
Eric Blok, CEO van G+J Media: 'In een verschuivende mediawereld willen we met de beste experts en partners samenwerken. Op kwalitatief, creatief en commercieel gebied hebben wij een perfecte match met Wayne Parker Kent. We zien dit als het startpunt van een lange en vruchtbare samenwerking waarin we elkaar uitstekend kunnen aanvullen. Wayne Parker Kent heeft de kennis, kunde en het team om dit voor elkaar te krijgen terwijl G+J Media redactionele topkwaliteit met sterke mediamerken levert.'
Slaven Mandic CEO van Wayne Parker Kent: 'Door de twee online portfolio’s te verenigen in één advertentie-propositie, ontstaat een powerhouse waar bereik en autoriteit samen komen. In thema’s zoals fashion, beauty en lifestyle hebben we nu de belangrijkste platformen van Nederland onder één paraplu verenigd.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Glamour
- Famme
- Culy
- G+J
- Wayne Parker Kent
- NSMBL
- Froot
- exploitatie
- National Geographic
- media
- Slaven mandic
- Vogue
- portfolio
- sales
- digitaal
- JAN
- titels
- Eric Blok
- G+J Media
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing