Berndt de Wit is manager Storefronts bij Sanoma

Berndt de Wit is manager Storefronts bij Sanoma
  • Media
  • 21 mei 2015 @ 15:05
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MultichannelPersonaliaMarketingOnline

Berndt de Wit is deze maand gestart als manager Storefronts voor de internationale fashion- en lifestyle-georiënteerde merken Fashionchick, StyleToday, MenToday, MyHomeshopping en KidsToday van Sanoma.

De Wit heeft een uitstekend trackrecord in de online fashion-industrie. Met meer dan tien jaar ervaring als senior online en offline marketingmanager voor gevestigde lifestyle-merken zoals Yves Rocher, Gaastra Sportswear, Garcia Jeans en Warner Music.

Bij Sanoma zal De Wit de internationale business unit bestaande uit vijftig Storefronts-medewerkers aansturen. 'Ik ben zeer enthousiast over mijn start bij Sanoma en ik ben ervan overtuigd dat ik de internationale digitale business samen met het fantastische Storefronts-team een volgende commerciële en inhoudelijke stap kan laten maken', aldus De Wit.

Kuldip Singh, COO Sanoma Digital NL: 'Berndt heeft laten zien dat hij erg succesvol is in het ontginnen van nieuwe groeimogelijkheden. Er liggen enorm veel kansen bij het Storefronts team, zowel op content als op performance marketing gebied. Ik ben er dan ook van overtuigd dat Berndt het Storefronts team naar nieuwe successen zal leiden.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken