BrandDeli en Tenneker in campagne op zoek naar #BBQBAAS
- Media
- 4 mei 2015 @ 06:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Televisie
- 4 mei 2015 @ 06:01
- Redactie Media
Dit weekend is de eerste campagne van Tenneker van start gegaan op de platforms van BrandDeli. In de campagne introduceert Hornbach het eigen barbecuemerk Tenneker, door op creatieve wijze op zoek te gaan naar de nieuwe 'BBQ-baas' van Nederland.
In het door BrandDeli ontwikkelde concept #BBQBAAS wordt ingespeeld op het oergevoel dat opspeelt bij mannen zodra er een vuur moet worden gemaakt. Iedere man die een barbecue aansteekt, vindt zichzelf een bbq-baas, maar wie is daadwerkelijk goed genoeg om de titel BBQ-baas te mogen dragen?
De doelgroep wordt door middel van activatiespots op Comedy Central, Discovery Channel, National Geographic Channel en FOX en online via pre-rolls over de verschillende platforms, opgeroepen om foto’s in te sturen naar de actiesite www.bbq-baas.nl of via social media met #BBQBAAS. Hiermee zijn verschillende Tenneker producten te winnen. De beste foto’s worden geïntegreerd in dynamische billboards rondom mannelijke programmering op de zenders: een primeur binnen het BrandDeli netwerk. De uiteindelijke BBQ-baas 2015 wint een volledige buitenkeuken met Tenneker producten.
Michel van Slingerland, Marketing Manager Hornbach: 'Wij zijn door BrandDeli benaderd met het concept ‘BBQ BAAS’. Het was voor Hornbach de uitgelezen kans om het eigen barbecuemerk Tenneker goed in de markt te zetten. De mannelijke zenders in het portfolio passen goed bij de doelgroep van zowel Hornbach als Tenneker. Samen met BrandDeli en de kijkers van de zenders claimen wij zo op een sympathieke wijze het barbecueën deze zomer.'
Tenneker is het kwalitatieve bbq-merk van Hornbach. Het staat voor kwalitatieve barbecues met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het assortiment bestaat uit gas- en houtskoolbarbecues in diverse formaten en prijsklasses. Daarbij is er een breed assortiment aan toebehoren verkrijgbaar.
BrandDeli is het mediabedrijf van Discovery Networks Benelux, Viacom International Media Networks en FOX International Channels. De organisatie representeert in totaal dertien lineaire en digitale TV-merken in Nederland: 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, TeenNick en TLC. Samen zorgen deze merken voor een ongekend groot bereik. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van zowel spot, online als Brand Partnerships.
Tenneker Cromo from BrandDeli on Vimeo.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing