Frank Hardenberg lanceert Out Of Home Masters

Frank Hardenberg lanceert Out Of Home Masters
  • Media
  • 11 mei 2015 @ 12:52
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorNieuwkomersReclameMediastrategie

Buitenreclame blijft een belangrijk medium, dus duiken ook in dit branche nog steeds nieuwe spelers op: vandaag is Out Of Home Masters van start gegaan, dat adverteerders niet alleen adviseert, maar ook begeleidt bij de strategie, planning en inkoop. Oprichter is Frank Hardenberg, die al jarenlang werkzaam is in outdoor-reclame.

'De kracht van een succesvolle campagne is het bereiken, betrekken en activeren van de consument', aldus Hardenberg, die managing director is van nieuwkomer Out Of Home Masters. 'Belangrijk hierbij is om rekening te houden met alle relevante aspecten, die dankzij onze Smart Planning Tool geografisch in beeld kunnen worden gebracht voor advies op maat.'

Op basis van een jarenlange expertise in buitenreclame is het nieuwe concept Out Of Home Masters ontstaan. Alle denkbare buitenreclame is via dit bureau inzetbaar: van abri tot billboard, van mast tot busreclame, van field marketing tot pop up store, van bioscoopreclame en digitale schermen tot mobile marketing.

'Na jaren aan de exploitanten kant actief te zijn geweest, miste ik vaak de relevantie in campagnes', zegt Hardenberg. 'Ik ben van mening dat er te weinig wordt gekeken naar alle aspecten die van invloed zijn om de gewenste doelstelling van de klant te realiseren. Met Out of Home Masters wil ik juist de relevantie naar voren brengen door het geven van een doordacht advies voor de inzet van de juiste middelen, de juiste plek en het juiste moment om zodoende het maximale rendement te realiseren.'

Speciale buitenreclame-tools

Door middel van de tool Smart OOH Map kan Hardenberg direct inzichtelijk maken welke media, middelen en aanbieders het beste aansluiten bij de gewenste doelstellingen. Daarnaast is er de Smart Planning Tool, waarmee alle outdoor-locaties, doelgroepen, fysieke verkooppunten en de reistijden geografisch zichtbaar kunnen worden gemaakt. Op die manier weet Out of Home Masters exact waar de Nederlandse consument zich bevindt en hoe hij of zij zich verplaatst, waardoor relevante keuzes gemaakt kunnen worden en de doelstellingen significant effectiever worden gerealiseerd.

Om de objectiviteit te waarborgen en uitsluitend het meest effectieve voorstel - afgestemd op de specifieke wensen - te presenteren, hanteert Out of Home Masters naar eigen zeggen geen voorkeur voor bepaalde regelingen of leveranciers. Daarnaast koopt het bureau buitenreclame niet in op basis van het aantal vlakken, maar op basis van het bereik en de contacten in de gewenste doelgroep. Voor deze effectieve inzet maakt Out of Home Masters gebruik van diverse media-onderzoeken en databestanden. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken