SpecialBite bouwt met KLM aan internationale groei
- Media
- 11 mei 2015 @ 10:26
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - StorytellingFoodOnlineContentMarketing
- 11 mei 2015 @ 10:26
- Redactie Media
Restaurantgids SpecialBite gaat internationaliseren. Aan de website worden komend jaar de twintig belangrijkste food-steden toegevoegd, zoals New York, Hongkong, Parijs en Londen. Hiervoor is SpecialBite een samenwerking aangegaan met KLM, dat personeel recensies van buitenlandse restaurants laat schrijven.
KLM gaat samen met SpecialBite een aantal crewleden selecteren die worden opgeleid tot restaurantspotter. Deze foodies gaan op vrijwillige basis op zoek naar speciale restaurants, goede bars en bijzondere koffietentjes in de verschillende steden. De recensies verschijnen op SpecialBite.com in het Nederlands, Engels en Chinees.
Deze employee-branding is onderdeel van een bredere samenwerking tussen KLM en SpecialBite. In april lanceerde SpecialBite al een speciale wijnshop waarin de speciaal voor de KLM World Business Class geselecteerde wijnen worden verkocht.
SpecialBite is een onafhankelijke online restaurantgids die alleen over bijzondere restaurants schrijft. De in 2000 gestarte gids let naast eten ook op de totaalbeleving en richt zich op foodies, die als eerste op de hoogte willen zijn van nieuwe restaurants. Deze worden altijd door SpecialBite getest.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing