Taxi's omgebouwd tot rijdende billboards met reclame voor de Heineken Experience

Taxi's omgebouwd tot rijdende billboards met reclame voor de Heineken Experience
  • Media
  • 4 mei 2015 @ 06:33
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

De Heineken Experience, de voormalige Heineken brouwerij die tot een interactieve reis door de wereld van Heineken is omgetoverd, heeft in samenwerking met taxiservice Cabture en de taxicentrale TCA twee taxi’s omgebouwd tot rijdende billboards met een TaxiTop met reclame voor de Heineken Experience.

De TaxiTop, bekend uit New York, vervangt het taxi-daklicht en maakt daarmee ruimte voor een reclame-daklicht, waardoor de reclameboodschap voor de Heineken Experience boven de rest van het verkeer uitsteekt.

De taxi’s rijden sinds medio april tot eind juli rond in Amsterdam. De toepassing van de TaxiTop is een pilot in samenwerking met de gemeente Amsterdam en Iamsterdam, waarbij onderzocht wordt of de TaxiTop in het Amsterdamse straatbeeld past en de herkenbaarheid van de taxi ten goede komt.

De chauffeurs van de 2 taxi’s zijn door Cabture geselecteerd en voldoen aan de criteria van gastheerschap, zoals goede serviceverlening, klantgerichtheid en merkvertegenwoordiging. De chauffeurs vormen het visitekaartje van Amsterdam.

www.cabture.nl
wwww.heineken.nl


Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken