BNR-actiesite voor overstapweken 19.000 keer bezocht

BNR-actiesite voor overstapweken 19.000 keer bezocht
  • Media
  • 17 jun 2015 @ 08:57
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • RadioActiesDoelgroepMedia

Radiozender BNR heeft de winnares bekendgemaakt van de Overstapweken-actie. Hoofdredacteur Sjors Fröhlich overhandigde haar de autosleutels van een Porsche Panamera SE-Hybrid. De actiesite werd in zes weken tijd ruim 19.000 keer bezocht.

In april startte BNR Nieuwsradio de landelijke campagne met de nieuwe pay-off 'Zet je aan'. Tijdens de BNR Overstapweken werden luisteraars aangemoedigd om via Facebook, Twitter of Instagram te laten zien dat zij waren overgestapt naar BNR Nieuwsradio.

Winnares Sylvia van Woerkom liet met haar inzending 'Van de backseat naar de driver's seat' helder zien waar het bij BNR Nieuwsradio om draait: luisteren naar BNR Nieuwsradio helpt om beslissingen te maken, niet volgen maar sturen. Joost van der Vlugt en Joram van der Sluis wisten met hun inzending zo veel social media aandacht te genereren dat zij speciaal hiervoor een tweede prijs mochten ontvangen: een drie uur durende Porsche driving experience in Nederland en Duitsland.

www.bnr.nl/overstapweken 

V.l.n.r.: Kevin la Grand (marketing manager BNR Nieuwradio), Stephan Tiehuis (accountmanager FD Mediagroep), Per Peschar (PR manager Pon Luxury Cars), Joost van der Vlugt en Joram van der Sluis (winnaars tweede prijs), Sjors Fröhlich (hoofdredacteur BNR Nieuwsradio) en Sylvia van Woerkom (winnares hoofdprijs).

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken