ICS brengt media-account onder bij UM

ICS brengt media-account onder bij UM
  • Media
  • 24 jun 2015 @ 00:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauPitchesKlanten

International Card Services (ICS), verantwoordelijk voor de creditcard-merken Visa en Mastercard, heeft na een oriëntatie besloten zijn media-account onder te brengen bij mediabureau UM. De nieuwe multimediale campagnes 'Zeker met je creditcard' en de Visa World Card zijn onlangs van start gegaan.

Margot Klinkenberg-de Swart, hoofd Communicatie van ICS: 'We kiezen met UM voor een sterke multidisciplinaire partner die ons kan helpen om strategisch slimme keuzes te maken in een steeds complexer wordend medialandschap. Wij zijn er van overtuigd dat we de komende jaren samen met UM onze ambitieuze communicatie & business doelstellingen kunnen realiseren.'

Richard van de Steeg, client service director van UM: 'Vanaf de eerste kennismaking is er een zeer goede klik met de communicatie-professionals van ICS. Op basis van een intensieve samenwerking, onze inzichten, kennis, en ideeën kunnen wij een succesvolle bijdrage leveren aan de groeiende en veranderende communicatie uitdagingen van ICS.'

UM werkt onder meer voor Jumbo, ABN Amro, Coca-Cola, Staatsloterij, BMW, NUON en War Child. Het mediabureau maakt deel uit van IPG Mediabrands. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen; UM, Initiative, Traffic4U, Cadreon, Spring Creek, Orion, MagnaGlobal en Marketing Sciences. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken