Roel van den Borne (Havas) wordt CEO van Omnicom
- Media
- 24 jun 2015 @ 11:08
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkMediabureauPersonaliaStrategie
- 24 jun 2015 @ 11:08
- Redactie Media
Roel van den Borne, topman van Havas Media, is benoemd tot CEO van Omnicom Media Group Netherlands. Hij wordt verantwoordelijk voor alle mediabedrijven van Omnicom in Nederland, inclusief de bureaumerken OMD en PHD alsmede specialistische OMG-diensten zoals Annalect, Resolution, Accuen en Fuse.
Van den Borne (48) studeerde aan Nyenrode en INSEAD. Na directiefuncties bij Randstad, Viacom en CBS Outdoor werd hij in 2009 benoemd tot CEO van Havas Media. Onder zijn 6-jarige leiderschap realiseerde het Nederlandse mediabureau substantiële groei en ontwikkelde het zich naar eigen zeggen tot een dynamisch kenniscentrum op het gebied van digitale media.
Colin Gottlieb, CEO Omnicom Media Group EMEA: 'We’re delighted to welcome Roel to our group. He is a strong, ambitious leader, with a powerful personality, sharp vision and rigour. Roel has considerable media experience as a client, vendor and as a very successful agency CEO. His result-orientated leadership and strong digital innovation will be perfect for our business. I look forward to working closely with him.'
Roel Van den Borne zelf: 'Ik ben klaar voor mijn volgende stap. Met mijn inzicht, ervaring en ambitie en commitment wil ik dolgraag van Omnicom Media Group de Nederlandse marktleider maken - een positie die het bedrijf wereldwijd al in handen heeft. Mijn hoofddoel is bijdragen aan de bedrijfsresultaten van onze klanten door voortdurende media-innovaties.'
Omnicom Media Group Netherlands werkt voor klanten als Ziggo, Renault, Nissan, PepsiCo, McDonald’s, Achmea, PlayStation, Efteling, Heinz en EasyJet.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Viacom
- Havas
- Havas Media
- Omnicom Media Group Netherlands
- PHD
- Randstad
- Omnicom
- CEO
- OMD
- Roel van den Borne
- CBS Outdoor
- benoeming
- OMG
- Annalect
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing