Roelof Hemmen (RTL) nieuwe anchor BNR Nieuwsradio
- Media
- 25 jun 2015 @ 09:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - RadioPersonaliaZakelijkJournalistiek
- 25 jun 2015 @ 09:01
- Redactie Media
Roelof Hemmen wordt de nieuwe presentator van het interviewprogramma tussen 9:30 en 12:00 uur op BNR Nieuwsradio. Hemmen volgt hiermee Paul van Liempt op, die naar RTL vertrekt. Net als bij zijn voorganger wordt het programma genoemd naar de presentator.
Vanaf maandag 3 augustus is Roelof Hemmen elke werkdag om half 10 's ochtends te horen met een lang interview met een beslisser uit de wereld van de politiek, wetenschap, sport, cultuur of media en veel andere actuele items.
'Ik vind het geweldig dat ik deze kans krijg. Het is ook een grote eer om Paul van Liempt op te volgen', reageert Roelof Hemmen. 'Het programma biedt de mogelijkheid voor langere interviews en daarnaast volgen we het nieuws op de voet. De ideale combinatie voor mij. BNR Nieuwsradio en zeker dit programma passen mij als een goede jas.'
Annette van Soest wordt de nieuwe vaste presentator van B.L.T. Dit lunchprogramma tussen 12:00 en 13:30 uur nam zij op vrijdag al voor haar rekening. Annette van Soest is vanaf 3 augustus elke werkdag te beluisteren met B.L.T.
Hoofdredacteur Sjors Fröhlich van BNR Nieuwsradio: 'Ik ben ongelooflijk blij dat Roelof onze nieuwe anchor in de late ochtend wil worden. Paul van Liempt heeft gedurende vele jaren een steengoed programma neergezet. BNR Nieuwsradio is hem zeer veel dank verschuldigd. Ik wens Paul dan ook veel succes bij de collega's van RTL. Ik ben ervan overtuigd dat het belangrijke tijdvak tussen half 10 en 12 uur met de nieuwe impuls van Roelof Hemmen weer jaren mee kan.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- programma
- BNR
- anchor
- interviews
- Sjors Fröhlich
- radio
- Annette van Soest
- presentator
- B.L.T.
- RTL
- Roelof Hemmen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing