Adriana Lerman-Launay en Annemarije Pikaar naar Wolters Kluwer

Adriana Lerman-Launay en Annemarije Pikaar naar Wolters Kluwer
  • Media
  • 7 jul 2015 @ 10:37
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mediastrategie

Om het bedrijf duidelijk en consequent wereldwijd naar externe belanghebbende groepen te profileren en positioneren, is het Corporate team per 1 juli versterkt met twee nieuwe collega’s.

In het afgelopen decennium heeft Wolters Kluwer een transformatie van haar business ondergaan naar een leverancier van online, software en digitale informatie oplossingen voor professionals. Om het bedrijf duidelijk en consequent wereldwijd naar externe belanghebbende groepen te profileren en positioneren, is het Corporate team per 1 juli  versterkt met twee nieuwe collega’s.

Adriana Lerman-Launay Global Brand Director

Adriana Lerman-Launay vervult de nieuwe rol van Global Brand Director, verantwoordelijk voor de verdere invoering van het monolitische merkbeleid van Wolters Kluwer.

Zij heeft ruim zeven jaar ervaring in de energiesector bij de Franse transnational Veolia Environnement en multinational Alstom. Adriana heeft bureau-ervaring opgedaan gedurende zeven jaar bij Publicis, waar ze verantwoordelijk was voor internationale klanten zoals Lancôme, McDonald’s, Michelin, Nestlé, Pernod Ricard en Renault.

Annemarije Pikaar Media Relations / PR Communications Manager

Annemarije Pikaar is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van corporate media relaties, thought leadership en PR strategie van Wolters Kluwer wereldwijd. Vanaf heden is Annemarije de woordvoerder naar zowel de internationale als Nederlandse pers inzake de corporate reputatie gerelateerde onderwerpen, zoals de kwartaalcijfers, corporate strategy en ontwikkelingen op bestuursniveau.

Annemarije is ruim zes jaar de Media Relaties Manager voor Coca-Cola Nederland geweest. Daarvoor heeft ze zeven jaar bij Philips als woordvoerder gewerkt, zowel op het wereldwijde hoofdkantoor als in de Nederlandse verkooporganisatie.

www.wolterskluwer.com

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken