Adriana Lerman-Launay en Annemarije Pikaar naar Wolters Kluwer
- Media
- 7 jul 2015 @ 10:37
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Mediastrategie
- 7 jul 2015 @ 10:37
- Redactie Media
Om het bedrijf duidelijk en consequent wereldwijd naar externe belanghebbende groepen te profileren en positioneren, is het Corporate team per 1 juli versterkt met twee nieuwe collega’s.
In het afgelopen decennium heeft Wolters Kluwer een transformatie van haar business ondergaan naar een leverancier van online, software en digitale informatie oplossingen voor professionals. Om het bedrijf duidelijk en consequent wereldwijd naar externe belanghebbende groepen te profileren en positioneren, is het Corporate team per 1 juli versterkt met twee nieuwe collega’s.
Adriana Lerman-Launay Global Brand Director
Adriana Lerman-Launay vervult de nieuwe rol van Global Brand Director, verantwoordelijk voor de verdere invoering van het monolitische merkbeleid van Wolters Kluwer.
Zij heeft ruim zeven jaar ervaring in de energiesector bij de Franse transnational Veolia Environnement en multinational Alstom. Adriana heeft bureau-ervaring opgedaan gedurende zeven jaar bij Publicis, waar ze verantwoordelijk was voor internationale klanten zoals Lancôme, McDonald’s, Michelin, Nestlé, Pernod Ricard en Renault.
Annemarije Pikaar Media Relations / PR Communications Manager
Annemarije Pikaar is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van corporate media relaties, thought leadership en PR strategie van Wolters Kluwer wereldwijd. Vanaf heden is Annemarije de woordvoerder naar zowel de internationale als Nederlandse pers inzake de corporate reputatie gerelateerde onderwerpen, zoals de kwartaalcijfers, corporate strategy en ontwikkelingen op bestuursniveau.
Annemarije is ruim zes jaar de Media Relaties Manager voor Coca-Cola Nederland geweest. Daarvoor heeft ze zeven jaar bij Philips als woordvoerder gewerkt, zowel op het wereldwijde hoofdkantoor als in de Nederlandse verkooporganisatie.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing