Whatsappen met klantenservice NLziet
- Media
- 27 jul 2015 @ 00:11
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieDialoogOnline
- 27 jul 2015 @ 00:11
- Redactie Media
Abonnees van online tv-dienst NLziet kunnen met hun vragen terecht via de populaire berichtendienst Whatsapp. Hierdoor is er een extra kanaal aan de klantenservice van NLziet toegevoegd en is deze voor klanten extra snel en gemakkelijk bereikbaar.
Met deze toevoeging staat de klantenservice van NLziet niet alleen voor je klaar via e-mail, Facebook, Twitter en telefoon, maar ook via de veelgebruikte berichtendienst. Op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:00 uur is de klantenservice te bereiken door een bericht te sturen naar 06-30558602.
Screenshots
Door het versturen van vragen, maar ook bijvoorbeeld screenshots, kan iedereen NLziet bereiken op een gemakkelijke manier waar men zo snel mogelijk een reactie mag verwachten. Bellen of wachten op een antwoord per e-mail is niet meer nodig; je krijgt direct via de app een antwoord terug.
Niels Baas, managing director van NLziet: 'Het is een logische stap voor NLziet; online tv kijken, waar en wanneer je maar wilt vraagt om een online klantenservice waar en wanneer je maar wilt. Nu kan iedereen ons op een erg simpele en laagdrempelige manier bereiken.'
Testfase
Tot en met eind september is de klantenservice van NLziet per Whatsapp in een testfase. Mocht deze vorm van klantenservice door de abonnees veel gebruikt worden, dan kan men vanaf oktober ook in het weekend met NLziet Whatsappen om vragen te stellen.
NLziet heeft de laatste maanden een aantal veranderingen doorgevoerd en is continue in beweging. Zo heeft de VOD-dienst, die een samenwerking is tussen de verschillende zendergroepen NPO, RTL en SBS, onlangs een nieuwe Android-app en een nieuwe app voor iOS uitgebracht; heeft de website een nieuw overzichtelijk jasje gekregen en heeft NLziet volledige ondersteuning voor Chromecast.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing