Fashion-platform Amayzine is klaar voor het najaar

Fashion-platform Amayzine is klaar voor het najaar
  • Media
  • 19 aug 2015 @ 00:07
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalOnlineMerkenTrends

Digitaal modeplatform Amayzine.com staat te trappelen om van start te gaan in het nieuwe seizoen. Zo start Holland’s Next Top Model op 31 augustus, met Amayzine-oprichter May-Britt Mobach opnieuw als jurylid. Het platform is voor de tweede keer mediapartner van het programma en biedt de winnares een covershoot van het najaarsnummer.

De digitale winter-issue van Amayzine.com zal op 26 oktober direct na de finale van Holland’s Next Top Model online verschijnen. 'We hebben van elke finaliste een cover stand-by staan. Zodra het publiek heeft besloten wie wint, zetten wij die cover voor en kan ons magazine de lucht in', aldus hoofdredacteur May-Britt Mobach. Ze is samen met het Endemol Shine-team en fotograaf Dirk Kikstra al druk bezig met de shoot.

De septembermaand zal weer flink wat Flying Blue Miles opleveren, want de editors hoppen van New York via Londen naar Milaan met als eindstop Parijs. Vanuit die wereldsteden zullen ze de Amayzine-bezoekers alles vertellen over de trends, de gekkigheden backstage en de wonderlijke wensen van de designers. Natuurlijk stoppen ze hun filmcamera’s in hun koffer en staat er nu al een date gepland met Ricky Aston, trainer van de topmodellen.

Commercieel zet Amayzine dit jaar de samenwerking voort met Renault, rolt het de loper uit voor Chanel en Louis Vuitton en komen er veel samengestelde pakketten voor commerciële partijen. 'Couturepakketten noem ik dat. Daarbij kijken we naar de wens van de klant en maken we een concreet voorstel waarbij we op verschillende momenten en in verschillende vormen commerciële content maken', aldus sales director Daniëlle Heerkens. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken