Pac-Man komt tot leven langs de snelweg
- Media
- 6 aug 2015 @ 08:48
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - CampagnesOutdoorEntertainmentReclame
- 6 aug 2015 @ 08:48
- Redactie Media
Pac-Man komt naar Nederland. Ter promotie van de 3D-film 'Pixels' duiken er deze maand twee reusachtige 'pacmannen' op langs de snelwegen A4 en A16, bij Rotterdam en Schiphol.
De komende twee weken zijn de twee spectaculars te zien op de reclamemasten van Clear Channel Hillenaar. De in het oog springende campagne van Universal Pictures Nederland is in samenwerking met mediabureau OMD tot stand gekomen en vraagt aandacht voor de nieuwe 3D-bioscoopfilm ‘Pixels’ die vanaf 20 augustus in de Nederlandse bioscopen draait.
Op de reclamemast langs de A16 bij Rotterdam en de A4-reclamemast bij Schiphol is een gigantische driedimensionale Pac-Man te zien. In de film ‘Pixels’ wordt de aarde aangevallen door buitenaardse wezens die zich vermomd hebben als nostalgische videogamefiguren, zoals Pac-Man, Donkey Kong en Centipede.
Naast de inzet van deze spectacular op de reclamemasten is de campagne op 17 en 18 augustus ook zichtbaar op de Double Digital langs de A5 in Amsterdam. Universal Pictures Nederland heeft twee dagen lang ‘full ownership’ en zal exclusief te zien zijn op deze digitale Reclamemast van Clear Channel.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Rotterdam
- out of home
- outdoor
- A16
- Universal Pictures
- A4
- reclamemasten
- Clear Channel
- Schiphol
- reclame
- Pixels
- 3D
- Hillenaar
- OMD
- Pac-Man
- film
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing