SlamFM heet voortaan SLAM!
- 31 aug 2015 @ 11:35
- Redactie Media
Radiozender SlamFM heet vanaf vandaag kortweg SLAM! Het mediamerk 'vindt zichzelf opnieuw uit' en heeft daarvoor ook een nieuw motto laten ontwikkelen: 'Play Music, Play Life.' Bovendien is de complete huisstijl op de schop gegaan.
SLAM! richt zich op de digitale generatie met een nieuwe identiteit, waar onder andere een nieuwe vormgeving bij hoort. 'Op SLAM! hoor je dancemuziek in de breedste zin. Van deephouse tot EDM en van bekende grootheden tot nieuw talent. Met een hoog tempo, veel muziek en weinig ‘talk’ is SLAM! de dealer van jouw energie, 24 uur per dag, 7 dagen per week', aldus de zender in een persmededeling.
David Minneboo, programmadirecteur van 538Groep: ‘We focussen ons met SLAM! op jongvolwassenen die in een experimentele levensfase zitten waarin nog niets vast staat en alles mogelijk is. Muziek, vooral dance, speelt in die fase een belangrijke rol, het is een bron van energie. Daarom is het nieuwe motto van SLAM! ‘Play Music Play Life’. Eerder dit jaar lieten we al zien dat we durven te experimenteren toen we de traditionele programmering op de vrijdag vervingen door de SLAM!Mix Marathon: 24 uur lang dj-sets van de grootste deejays ter wereld.’
Menno Koningsberger, algemeen directeur van 538Groep: ‘De SLAM! doelgroep is volledig online georiënteerd. Daarom zien we SLAM! primair als een digitaal platform met ook een FM frequentie. De cijfers onderbouwen die gedachte: SLAM! heeft een bereik van 1,3 miljoen jongvolwassenen via de radio, tv, online en social media. Onze doelgroep is opgegroeid in een commerciële (online) wereld en laat zich niet verleiden door een paar banners. We gaan daarom samen met onze commerciële partners én onze doelgroep het experiment aan; hier verwachten we veel van te leren.’
SLAM! is te horen via de digitale kanalen SLAM!, SLAM!Non Stop, Juize, SLAM!Hardstyle, The Boom Room en via de FM.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- pay- off
- SLAM
- Play Music Play Life
- logo
- muziek
- SlamFM
- radiozender
- muziek
- motto
- 538Groep
- radio
- huisstijl
- design
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing