ANWB Media laat Op Pad en SNP meer samenwerken

ANWB Media laat Op Pad en SNP meer samenwerken
  • Media
  • 25 sep 2015 @ 07:32
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

De ANWB-titels SNP en Op Pad gaan intenser samenwerken. De grootste touroperator van actieve vakanties slaat de handen ineen met het grootste onafhankelijke outdoorplatform in Nederland.

De Op Pad-redactie gaat het SNP Magazine verzorgen. Zowel Op Pad als het SNP Magazine zullen in 2016 zes keer verschijnen in een totale oplage van 60.000. Daarnaast krijgt Op Pad een ipad editie voor abonnees.

Vanaf december 2015 produceert de redactie van Op Pad de SNP magazines. Op Pad en SNP blijven twee losse tijdschriften, maar per editie zullen 32 pagina’s identiek zijn. Deze 32 pagina’s zullen worden gevuld met lichte testen, reizen SNP en natuurrubrieken. De advertenties zullen in de complete oplage van 60.000 geplaatst worden. Vanuit de printoplage wordt er een sterke koppeling gemaakt met online kanalen oppad.nl (80.000 unieke bezoekers per maand) en snp.nl (100.000 unieke bezoekers per maand).

De complete productie van het SNP magazine wordt straks verzorgd door de redactie van Op Pad. Vanaf december 2015 verschijnt het SNP magazine 6 keer (in plaats van 4 keer). De redactieformule blijft ongewijzigd. Redactiepijlers blijven reisaanbod SNP, natuur, duurzaamheid en avontuur op maat.

Herpositionering van de redactiepijlers. Van bergsport en licht alpinisme terug naar bergwandelen,  multi-activity vakanties, fietsvakanties, natuurbeleving en actieve vakanties met kinderen. Daarnaast komt er meer aandacht voor duurzaamheid en outdoor beleving.

www.oppad.nl
www.snp.nl
www.anwbmedia.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken