FD vernieuwt weekendkrant, meer aandacht voor innovatie

FD vernieuwt weekendkrant, meer aandacht voor innovatie
  • Media
  • 24 sep 2015 @ 14:31
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkPrintJournalistiekMediaInnovatie

Het FD vernieuwt zijn weekendkrant ingrijpend. Er komt meer aandacht voor technologie en innovatie, maar ook meer inspiratie voor de vernieuwing van businessmodellen en meer aandacht voor zelfontplooiing en carrière.

Dit meldt FD-hoofdredacteur Jan Bonjer. 'Met het FD in de hand blikt de lezer nadrukkelijk naar de toekomst. Dit gaat het FD zijn lezers met ingang van komende zaterdag bieden.'

Er komt een speciaal katern over groei, innovatie, technologie en leiderschap, dat 'Morgen' gaaat heten. In ‘Werk en Geld’ gaat het FD uitgebreid in op de individuele ontplooiing van ondernemende mensen. Hoe gaan zij om met werk, waarde en geld? Hoe managen zij hun loopbaan? Dit katern verschijnt in het handige en gemakkelijk te bewaren halfformaat.

In het eerste deel van de krant verschijnen meer interviews. Met diepgravende artikelen en de beursanalyse van de week worden de grote nieuwsontwikkelingen op financieel-economisch terrein geduid.

Abonnees van Het Financieele Dagblad lezen door de week steeds vaker digitaal. Ze nemen 24/7 veel informatie en inzicht op. Terwijl het leven en het lezen steeds digitaler worden, staat de weekendkrant steeds meer voor inspiratie en reflectie. De gedrukte krant past daar uitstekend bij en wordt in het weekend juist omarmd. Reden voor het FD om opnieuw in de gedrukte krant te investeren. Uiteraard verschijnen alle verhalen over innovatie, technologie en carrièremanagement ook digitaal. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken