Jubilerende vis-glossy Vision zamelt geld in

Jubilerende vis-glossy Vision zamelt geld in
  • Media
  • 16 sep 2015 @ 00:09
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintDoelgroepJournalistiekMedia

Honderd bekende en minder bekende Vision-vrienden en –relaties vierden afgelopen week op feestelijke wijze het verschijnen van het vijfentwintigste nummer van de enige Nederlandse ‘vis-glossy’. Ook werd geld ingezameld voor stichting Ruby & Rose, die fondsen werft voor kankeronderzoek.

Kasteel De Wittenburg in Wassenaar was het decor voor een met Champagne overgoten borrel in de prachtige tuin van het landgoed, waarna het diner werd geserveerd in de klassieke zalen van het kasteel.

Uitgever en hoofdredacteur Lorenzo Ledel werd in het zonnetje gezet door Joost de Bruijn van
De Bruijn Wijnkopers, die de wijnen verzorgde bij het diner. Alle wijnen werden geschonken uit Magnums, de Château de la Commanderie 2010 (Pomerol) bij het hoofdgerecht zelfs uit Double Magnums.

De avond stond mede in het teken van de stichting Ruby & Rose, die fondsen werft voor onderzoek naar gynaecologische kanker. Oprichter Leon Massuger, oncoloog-gynaecoloog van het Radboud UMC in Nijmegen, vertelde over zijn stichting en er werden Ruby & Rose-armbandjes verkocht.

Vision is een eigenzinnig kwartaalmagazine, dat op wonderlijke wijze gastronomie (met als ‘hoofdmoot’ vis) verbind met kunst, mode en glamour. Vision wordt als cadeautje voor de gasten verspreid onder toprestaurants in heel Nederland, onder meer bij alle bedrijven die zijn aangesloten bij de Alliance Gastronomique en Les Patrons. Sinds kort kunnen er ook abonnementen worden afgesloten op Vision en dat is een groot succes.

Het uitzonderlijke niveau van het magazine bewijst zich onder meer door de prachtige modefotografie van Patricia Steur in elk nummer (mét visjes) en de klassieke lange interviews van meester-interviewer Tom Kellerhuis (hoofdredacteur van HP/De Tijd). Vision is uniek in het medialandschap van vrij verkrijgbare magazines vanwege de redactioneel onafhankelijke artikelen, inspirerende fotografie en hoog kwalitatieve uitstraling.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken