Mediaxplain nieuw bureau van speelgoedgigant Clementoni
- Media
- 17 sep 2015 @ 10:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediabureauPromotieStrategieMerken
- 17 sep 2015 @ 10:05
- Redactie Media
Clementoni heeft mediabureau Mediaxplain geselecteerd om haar mediabelangen in Nederland te behartigen. Het onafhankelijke bureau is afgelopen maand al gestart met de ontwikkeling van de mediastrategie en -inkoop voor Clementoni Baby, waarvan de eerste campagne deze maand van start gaat.
De Italiaanse speelgoedgigant begeeft zich met name in de markt van babyspeelgoed (Clementoni Baby) en educatief speelgoed (Science&Play). Het speelgoed wordt in Nederland onder andere verkocht bij Blokker, Intertoys, Bart Smit, Toys XL en Bol.com. Het contact met Clementoni is tot stand gekomen via het Columbus Media International-netwerk. De campagne die vanaf september start, bevat onder meer print, redactionele aandacht en digital advertising. Het is voor het eerst dat Clementoni gaat adverteren op de Nederlandse markt.
Sander Bots, manager Business Development bij Mediaxplain: 'Al meer dan 40 jaar speelt creativiteit, passie en aandacht voor kwaliteit een centrale rol bij Clementoni; dit sluit naadloos aan op de manier van werken bij Mediaxplain. Ik ben dan ook zeer blij dat Clementoni ons heeft gekozen voor de Nederlandse markt.'
Met een bewezen geïntegreerde methode biedt Mediaxplain een totaalaanpak voor complexe communicatievraagstukken. Naast de inkoop van media, richt Mediaxplain zich dagelijks op communicatie-uitdagingen die vragen om een strategische aanpak en een helder verhaal, dat verder gaat in het gebruik van media dan inkoop van advertentieruimte alleen.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing