M&M's Mega passen niet in mupi JCDecaux

M&M's Mega passen niet in mupi JCDecaux
  • Media
  • 17 sep 2015 @ 00:28
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesOutdoorFoodReclame

M&M’s introduceert een nieuwe dikmaker: de M&M’s Mega. Deze snoepjes zijn liefst drie keer zo groot als normaal. Om dit te promoten, probeerde JCDecaux ze in een mupi te proppen. Dat lukte niet.

De harten van chocoladeliefhebbers die houden van een stevige bite zullen sneller gaan kloppen, verwacht M&M’s. De nieuwe 'Mega's' zijn namelijk drie keer groter dan de originele chocosnoepjes.

Om met een dikke knipoog te laten zien hoe mega deze Mega M&M’s nu eigenlijk zijn, heeft JCDecaux negentien mupi’s op drukke centrumlocaties in verschillende grote steden voorzien van een reusachtige blauwe 3D-M&M. Deze is echter zo groot dat de mupi’s bijna uit hun voegen barsten. Het frame krijgt het zichtbaar zwaar te verduren. 

De negentien M&M Mega-mupi’s zijn te zien in Amsterdam (2), Almere (3), Breda (3), Den Haag (2), Leiden (3), Rotterdam (3) en Utrecht (3). Deze buitenreclame-special is het resultaat van een samenwerking tussen Mars Nederland, FHV BBDO, Kinetic/MediaCom en JCDecaux en is op straat zichtbaar tot en met 23 september. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken