Pete Flamman is Senior VP Brands bij Viacom Noord-Europa

1sep 201518:01
  • Media
  • 12383 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MerkenTelevisiePersonaliaMediaBranded content

nieuws Viacom International Media Networks heeft Pete Flamman benoemd tot nieuwe Senior Vice President Brands voor Noord-Europa. In zijn nieuwe rol zal hij verantwoordelijk zijn voor alle VIMN-merken in Noord-Europa, waaronder Comedy Central, MTV, Nickelodeon en Spike. In deze nieuwe functie zal hij rechtstreeks rapporteren aan Magnus Kastner, Executive Vice President en Managing Director van VIMN Noord-Europa. Flamman zal zich vestigen in Amsterdam.

'Ik kijk erg uit naar de samenwerking met mijn nieuwe team in Noord-Europa en naar het leren kennen van de getalenteerde collega’s binnen VIMN', zegt Flamman. 'Dit bedrijf heeft een fantastisch portfolio van merken met geweldige en originele content. Dat zijn voor mij de belangrijkste elementen voor succes in traditionele en nieuwe media. Ik heb veel kennis van de Noord-Europese markt en ik kan niet wachten om te beginnen aan deze nieuwe en uitdagende functie.'

Magnus Kastner, managing director Viacom Noord-Europa: 'Ik ben erg blij om Pete te verwelkomen als lid van het North Senior Management team. Als een echte merkspecialist met een sterke achtergrond in business development is hij uitermate geschikt om deze rol te vervullen. Ik kijk ernaar uit om met hem samen te werken en onze waardevolle merken verder te ontwikkelen tot een Multi platform media-omgeving.'

Voorheen werkte Flamman veertien jaar lang bij Turner Broadcasting, waar hij begon als Vice President Business Development. Later kreeg hij verschillende functies binnen het General Management en was hij een belangrijke factor binnen de ontwikkeling van het portfolio van Turner Broadcasting in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Nadat hij afstudeerde aan de Universiteit van Cambridge is Turner zijn carrière begonnen bij Spectrum Strategy Consultants. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk