Vorst Media sluit partnership met Talpa
- Media
- 17 sep 2015 @ 09:33
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieZakelijkMediaEntertainment
- 17 sep 2015 @ 09:33
- Redactie Media
Talpa is een strategisch partnership aangegaan met Vorst Media, het productiebedrijf van tv-presentator Peter van der Vorst. Talpa krijgt de internationale productie- en distributierechten over zowel bestaande als toekomstige formats van Vorst Media.
Als wederdienst krijgt Vorst Media toegang tot content en het omvangrijke aanbod van formats binnen Talpa. Het bedrijf van Van der Vorst produceerde de afgelopen jaren onder meer de succesvolle programma’s Verslaafd en Slimmeriquen.
Peter van der Vorst begon zijn bedrijf in 2009 en ontwikkelde sindsdien voornamelijk formats voor RTL. 'Van der Vorst ziet Sterren' was één van zijn meest succesvolle programma’s. De royalty-expert heeft zich gespecialiseerd in factual reality. Hij werkt momenteel aan een aantal nieuwe formats die volgend jaar bij RTL te zien zullen zijn. De rechten van zijn programma’s zijn voortaan in handen van Talpa.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- productie
- Peter van der Vorst
- Talpa
- distributie
- concepten
- productiebedrijf
- televisie
- rechten
- partnership
- Vorst Media
- RTL
- programma's
- formats
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing