Persgroep geeft iedereen een Effie

Persgroep geeft iedereen een Effie
  • Media
  • 14 okt 2015 @ 13:03
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActiesAwardsReclameEffectCampagnes

Tijdens de jaarlijkse Effie-uitreiking heeft de Persgroep alvast een voorschot genomen op volgend jaar door 500 gouden Effies voor 2016 uit te reiken.

Op de Effie-bokaaltjes viel te lezen: 'Volgend jaar toch liever een echte Effie? Adverteer dan bij de Persgroep.' Met deze door TBWA\Neboko bedachte actie vraagt de Persgroep op een ludieke manier aandacht voor hun nieuwe portfolio, dat per 1 januari wordt uitgebreid met tal van regionale en lokale nieuwsmedia.

Willem-Albert Bol: 'Wij geloven heilig in de formule die leidt tot effectieve reclame: Aandacht x Bereik x Creatie x Dichterbij. Voor aandacht en bereik zijn adverteerders bij ons aan het juiste adres. En met onze nieuwe regionale en lokale nieuwsmedia komen adverteerders dichterbij dan ooit, letterlijk én figuurlijk. Voeg daar goede creatie aan toe en dan kan het eigenlijk niet anders dan dat zij volgend jaar met een echte Effie in hun handen staan.'

Alle 'Persgroep-winnaars' zijn te bekijken op Persgroep.nl/effie

Op MarketingTribune.nl staat natuurlijk alle échte Effie-winnaars van 2015. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken