Beyond Outdoor claimt grootste digital OOH-netwerk
- Media
- 16 nov 2015 @ 00:00
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 16 nov 2015 @ 00:00
- Redactie Media
Beyond Outdoor is na zeven jaren van voorbereiding op 1 augustus van dit jaar gestart als nieuwe buitenreclame-exploitant. Na digitale reclamemasten langs de A16 bij Moerdijk, de A20 bij Gouda en de A27 bij Houten volgt vandaag de ingebruikname van 30 grote led-schermen in 28 verschillende Nederlandse steden. De exploitant biedt hiermee een gecombineerd bereik van bijna 9 miljoen passanten per week.
Beyond Outdoor ontwikkelt en exploiteert grote led-schermen op high traffic locaties. Dit biedt adverteerders de mogelijkheid om op een doeltreffende manier te communiceren met de doelgroep. De eerste reclamemast die het bedrijf realiseerde langs de A16 trok zowel tijdens de introductie als in het dagelijks gebruik veel bekijks, iets dat in korte tijd als katalysator heeft gewerkt voor de rappe ontwikkeling van Beyond Outdoor.
Het outdoor-netwerk dat Beyond Outdoor vandaag lanceert bestaat uit 30 groot formaat led-schermen verspreid over 28 Nederlandse steden. Beyond Outdoor is hiermee naar eigen zeggen de eerste exploitant die, waar het grote digitale formaten betreft, een nagenoeg landelijke dekking kan bieden en hiermee bijna 9 miljoen passanten per week bereikt. Dit betekent uitgebreide mogelijkheden op zowel lokaal, regionaal als nationaal niveau.
Digital Out of Home biedt adverteerders tal van voordelen. Belangrijkste speerpunt is de flexibiliteit van het medium. Het is mogelijk om real time in te spelen op actualiteiten en de campagne gedurende de looptijd aan te passen. Hiermee kan de verkoop bijvoorbeeld gestuurd worden van het ene naar het andere product. Het is daarnaast mogelijk om campagnes in te kopen op basis van ‘dayparts’. Gecombineerd met de hogere attentiewaarde dankzij de bewegende beelden maakt dit digital out of home tot een krachtig medium.
Beyond Outdoor biedt adverteerders een netwerk dat bestaat uit digital out of home en premium banner locaties. Kenmerkend hierbij zijn de hoge optische kwaliteit en de uitstekende positionering. De high-traffic locaties genereren in korte tijd een enorm bereik en kunnen zowel op reguliere basis als via programmatic buying ingekocht worden. Bovendien biedt Beyond Outdoor belangrijke inzichten in data over het aantal passanten en het profiel daarvan, evenals ondersteuning bij het bepalen van de juiste inzet.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing