Clear Channel Hillenaar viert 25-jarig jubileum
- Media
- 3 nov 2015 @ 10:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorReclame
- 3 nov 2015 @ 10:05
- Redactie Media
Clear Channel Hillenaar, een van de oudste buitenreclamebedrijven van Nederland, viert deze week zijn zilveren jubileum. De buitenreclame-exploitant begon op 1 november 1990 als Hillenaar Outdoor Advertising. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een van de belangrijkste outdoor-exploitanten van Nederland en onderdeel van Clear Channel Outdoor.
Vijfentwintig jaar geleden begon algemeen directeur Jeroen Hillenaar met het exploiteren van abri’s, billboards en schoolboards. In de beginjaren was de exploitant voornamelijk zichtbaar in de provincie Limburg. Inmiddels is het media-aanbod uitgebreid en heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een serieuze outdoor-speler die aanwezig is in 77% van de Nederlandse gemeenten. Daarmee is het de buitenreclame-exploitant met de beste landelijke dekking.
Clear Channel heeft zich gepositioneerd als een bedrijf waar persoonlijke betrokkenheid centraal staat. Jeroen Hillenaar: 'Ik ben trots op de geschiedenis van Clear Channel Hillenaar en blij dat wij mede dankzij onze trouwe adverteerders en het vaste team van betrokken en ervaren medewerkers dit mooie jubileum kunnen vieren. Als dank voor de samenwerking kunnen onze gewaardeerde relaties daarom een persoonlijk cadeau van ons verwachten.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing