KPN en JCDecaux vragen aandacht voor dubbel zoveel data

KPN en JCDecaux vragen aandacht voor dubbel zoveel data
  • Media
  • 13 nov 2015 @ 09:42
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Om extra uit te lichten dat iedereen met KPN Compleet 'dubbel zoveel data' ontvangt, laat KPN voorbijgangers een week lang dubbel zien met een creatieve 'special' bij outdoor-exploitant JCDecaux.

Eén van de vele voordelen van KPN Compleet is dat gebruikers 'Dubbel Zoveel Data' ontvangen. Om deze boodschap te visualiseren heeft KPN buitenreclame-exploitant JCDecaux gevraagd een 'special' te ontwikkelen op tien toplocaties in zeven steden.

JCDecaux plaatste pal voor zijn bestaande mupi’s een identiek object met exact dezelfde campagne-uiting. Met dit ontwerp versterkt KPN op straat de boodschap van Dubbel Zoveel Data en door de afwijkende vorm valt de campagne nog meer op in het straatbeeld.

De special is onder meer te vinden op de Markt in Almere, in de Amsterdamse Van Baerlestraat, de Ginnekenstraat in Breda, de Haarlemmerstraat in Leiden, rond de Haagse Grote Marktstraat, op het Binnenwegplein in Rotterdam en op het Domplein in Utrecht.

Deze uiting is op straat te zien tot en met 18 november en is het resultaat van een samenwerking tussen KPN, Kinetic, Mindshare en JCDecaux.

www.kpn.nl
www.jcdecaux.nl

 

 

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken