KPN en JCDecaux vragen aandacht voor dubbel zoveel data
- Media
- 13 nov 2015 @ 09:42
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 13 nov 2015 @ 09:42
- Redactie Media
Om extra uit te lichten dat iedereen met KPN Compleet 'dubbel zoveel data' ontvangt, laat KPN voorbijgangers een week lang dubbel zien met een creatieve 'special' bij outdoor-exploitant JCDecaux.
Eén van de vele voordelen van KPN Compleet is dat gebruikers 'Dubbel Zoveel Data' ontvangen. Om deze boodschap te visualiseren heeft KPN buitenreclame-exploitant JCDecaux gevraagd een 'special' te ontwikkelen op tien toplocaties in zeven steden.
JCDecaux plaatste pal voor zijn bestaande mupi’s een identiek object met exact dezelfde campagne-uiting. Met dit ontwerp versterkt KPN op straat de boodschap van Dubbel Zoveel Data en door de afwijkende vorm valt de campagne nog meer op in het straatbeeld.
De special is onder meer te vinden op de Markt in Almere, in de Amsterdamse Van Baerlestraat, de Ginnekenstraat in Breda, de Haarlemmerstraat in Leiden, rond de Haagse Grote Marktstraat, op het Binnenwegplein in Rotterdam en op het Domplein in Utrecht.
Deze uiting is op straat te zien tot en met 18 november en is het resultaat van een samenwerking tussen KPN, Kinetic, Mindshare en JCDecaux.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing