Suzanne Pronk nieuwe Head of Digital van IDTV

Suzanne Pronk nieuwe Head of Digital van IDTV
  • Media
  • 23 nov 2015 @ 13:15
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaPersonaliaTelevisieContent

Suzanne Pronk treedt per 23 november in dienst bij IDTV als Head of Digital. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de digitale transformatie binnen het productiebedrijf en treedt ze toe tot het management team.

Suzanne Pronk heeft ruim 12 jaar ervaring op het gebied van digital en was recentelijk search director bij Mediabureau MEC. Daarvoor was ze directeur van IAB. Ze heeft gewerkt bij Kelkoo en iProspect voordat zij als freelance Digital consultant aan de slag ging. Daarnaast is ze oprichter van FIPnetwork. Haar profiel sluit perfect aan bij de digitale groei ambitie van IDTV.

Karin de Groot, CEO van IDTV: 'De wereld verandert razendsnel. IDTV wil voorop lopen in de digitale transformatie van de mediawereld en op het gebied van events. Een autoriteit als Suzanne als aanvulling van ons management team is daarbij onmisbaar.'

Suzanne Pronk: 'Om voorop te blijven zal IDTV zich moeten blijven ontwikkelen. Binnen crossmediale concepten is digital een essentieel onderdeel. Om deze digitale transformatie te mogen realiseren en te werken voor een fantastisch bedrijf met een inspirerende werkomgeving maakt mij ontzettend enthousiast.'

IDTV, opgericht in 1977, is één van Nederlands grootste onafhankelijke productiemaatschappijen en is sinds 2003 onderdeel van het Britse mediabedrijf All3Media. Het bedrijf is toonaangevend in de ontwikkeling, productie en exploitatie van kwalitatief hoogstaande mediaconcepten. Bekende producties zijn Wie is de Mol?, Campinglife, De Rijdende Rechter, Bed & Breakfast, vtwonen en Nederwiet. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken