Suzanne Pronk nieuwe Head of Digital van IDTV
- Media
- 23 nov 2015 @ 13:15
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaPersonaliaTelevisieContent
- 23 nov 2015 @ 13:15
- Redactie Media
Suzanne Pronk treedt per 23 november in dienst bij IDTV als Head of Digital. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de digitale transformatie binnen het productiebedrijf en treedt ze toe tot het management team.
Suzanne Pronk heeft ruim 12 jaar ervaring op het gebied van digital en was recentelijk search director bij Mediabureau MEC. Daarvoor was ze directeur van IAB. Ze heeft gewerkt bij Kelkoo en iProspect voordat zij als freelance Digital consultant aan de slag ging. Daarnaast is ze oprichter van FIPnetwork. Haar profiel sluit perfect aan bij de digitale groei ambitie van IDTV.
Karin de Groot, CEO van IDTV: 'De wereld verandert razendsnel. IDTV wil voorop lopen in de digitale transformatie van de mediawereld en op het gebied van events. Een autoriteit als Suzanne als aanvulling van ons management team is daarbij onmisbaar.'
Suzanne Pronk: 'Om voorop te blijven zal IDTV zich moeten blijven ontwikkelen. Binnen crossmediale concepten is digital een essentieel onderdeel. Om deze digitale transformatie te mogen realiseren en te werken voor een fantastisch bedrijf met een inspirerende werkomgeving maakt mij ontzettend enthousiast.'
IDTV, opgericht in 1977, is één van Nederlands grootste onafhankelijke productiemaatschappijen en is sinds 2003 onderdeel van het Britse mediabedrijf All3Media. Het bedrijf is toonaangevend in de ontwikkeling, productie en exploitatie van kwalitatief hoogstaande mediaconcepten. Bekende producties zijn Wie is de Mol?, Campinglife, De Rijdende Rechter, Bed & Breakfast, vtwonen en Nederwiet.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing