Uitgeverij Scala pakt uit met feestelijke trendspecials
- Media
- 10 nov 2015 @ 13:08
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintContentTrends
- 10 nov 2015 @ 13:08
- Redactie Media
Scala, uitgever van onder meer HobbyHandig, Cards & Scrap en Creatief met Kaarten, biedt zijn lezers dit najaar drie speciale themabladen. Het betreft Meer dan Kleur, Maak ’t met Bloemschikken en Feestelijk Inpakken. Scala kiest voor specials naast de reguliere uitgaven om hobbyliefhebbers inspiratie over één thema te geven dat hun sterke interesse heeft.
De specials die Scala in november uitbrengt gaan in op drie verschillende hobby’s: bloemschikken, creatief inpakken en het populaire kleuren voor volwassenen. Deze bladen zijn gevuld met nog niet eerder in Nederland en België uitgebrachte artikelen. 'We willen de lezers altijd voorzien van informatie en inspiratie die dicht bij de interesse van de hobbyist ligt. Daarom hebben we op basis van markt- en lezersonderzoek gekozen voor deze thema’s', aldus Ashja Bosboom-Fetvaciyan, uitgever en directeur van Scala.
- Meer dan Kleur is hét tijdschrift dat ingaat op de hipste trend van 2015: kleuren voor volwassenen. Dit tijdschrift is net even anders, want het biedt naast trendy kleurplaten ook handige tips en kleurtechnieken. Kleurliefhebbers kunnen de technieken gelijk toepassen op de prachtige kleurplaten uit het blad.
- Maak ’t met Bloemschikken geeft inspiratie voor fantastische projecten om de feestdagen nog gezelliger en sfeervoller te maken. De projecten zijn leuk om te maken en van te genieten. Ook als cadeau zijn de bloemstukken zeker een aanrader.
- Feestelijk Inpakken staat boordevol leuke gift wrap-ideeën. Geen enkel cadeau wordt tijdens de Kerst op een saaie, standaard manier ingepakt want de projecten uit dit tijdschrift zijn niet alleen origineel, ze zijn vaak ook eenvoudig om te maken.
Scala BV is een uitgeverij van special interestbladen, zoals de creatieve hobbybladen HobbyHandig, Cards & Scrap, Creatief met Kaarten, Knutselfun, MjamTaart, Poppenhuizen & Miniaturen en nu ook Quilt & Zo. Andere titels betreffen Railhobby en Luister. Alle merken zijn marktleider binnen hun segment en verschijnen crossmediaal.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing