Uitgeverij Scala pakt uit met feestelijke trendspecials

Uitgeverij Scala pakt uit met feestelijke trendspecials
  • Media
  • 10 nov 2015 @ 13:08
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintContentTrends

Scala, uitgever van onder meer HobbyHandig, Cards & Scrap en Creatief met Kaarten, biedt zijn lezers dit najaar drie speciale themabladen. Het betreft Meer dan Kleur, Maak ’t met Bloemschikken en Feestelijk Inpakken. Scala kiest voor specials naast de reguliere uitgaven om hobbyliefhebbers inspiratie over één thema te geven dat hun sterke interesse heeft.

De specials die Scala in november uitbrengt gaan in op drie verschillende hobby’s: bloemschikken, creatief inpakken en het populaire kleuren voor volwassenen. Deze bladen zijn gevuld met nog niet eerder in Nederland en België uitgebrachte artikelen. 'We willen de lezers altijd voorzien van informatie en inspiratie die dicht bij de interesse van de hobbyist ligt. Daarom hebben we op basis van markt- en lezersonderzoek gekozen voor deze thema’s', aldus Ashja Bosboom-Fetvaciyan, uitgever en directeur van Scala.

  • Meer dan Kleur is hét tijdschrift dat ingaat op de hipste trend van 2015: kleuren voor volwassenen. Dit tijdschrift is net even anders, want het biedt naast trendy kleurplaten ook handige tips en kleurtechnieken. Kleurliefhebbers kunnen de technieken gelijk toepassen op de prachtige kleurplaten uit het blad.
  • Maak ’t met Bloemschikken geeft inspiratie voor fantastische projecten om de feestdagen nog gezelliger en sfeervoller te maken. De projecten zijn leuk om te maken en van te genieten. Ook als cadeau zijn de bloemstukken zeker een aanrader.
  • Feestelijk Inpakken staat boordevol leuke gift wrap-ideeën. Geen enkel cadeau wordt tijdens de Kerst op een saaie, standaard manier ingepakt want de projecten uit dit tijdschrift zijn niet alleen origineel, ze zijn vaak ook eenvoudig om te maken.

Scala BV is een uitgeverij van special interestbladen, zoals de creatieve hobbybladen HobbyHandig, Cards & Scrap, Creatief met Kaarten, Knutselfun, MjamTaart, Poppenhuizen & Miniaturen en nu ook Quilt & Zo. Andere titels betreffen Railhobby en Luister. Alle merken zijn marktleider binnen hun segment en verschijnen crossmediaal.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken