Wie wint de Gouden RadioRing 2015?

Wie wint de Gouden RadioRing 2015?
  • Media
  • 4 nov 2015 @ 00:02
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • RadioAwardsMakersMedia

Drie presentatoren maken kans op de Gouden RadioRing 2015. Ze werden dinsdag alledrie verrast in hun eigen eigen programma met de mededeling dat ze op de shortlist staan van deze publieksprijs voor het beste radioprogramma. De genomineerden zijn Igmar Felicia (Slam!), Bert Haandrikman (NPO Radio 2) en Tim Hendriks (Blessings).

Igmar Felicia, vorig jaar winnaar van de Marconi Award voor aanstormend talent, is de maker van het avondprogramma Bij Igmar op SLAM! (vroeger SLAM!FM). Bert Haandrikman van het NPO Radio 2-programma Helemaal Haandrikman stond twee jaar geleden ook al in de finale van de Radioring.

Een nieuweling bij de genomineerden is Tim Hendriks (32) van het programma Blessings, een christelijk verzoekplatenprogramma op de middengolf, dat wordt uitgezonden vanuit Veenendaal.

Vanaf volgende week dinsdag kunnen mensen via telefoon of sms hun stem uitbrengen op een van de finalisten. De dag erop wordt de winnaar onthuld op het Radiogala. Eerdere winnaars van de Gouden RadioRing zijn de programma's Rick in de Morgen (Veronica), Somertijd (Veronica) en Effe Ekdom (AVRO 3FM). 

Zilveren Radiosterren

Daarnaast zijn er de persoonlijke prijzen, de Zilveren Radiosterren. In de categorie vrouwen zijn Eva Koreman (3FM), Roosmarijn Reijmer (3FM) en Tineke de Nooij (Radio 5) genomineerd. In de categorie mannen gaat het tussen Bert Haandrikman (Radio 2), Gerard Ekdom (Radio 2) en Lex Gaarthuis (100%NL). 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken