Haarlems seksbedrijf NET69.nl stapt in Virtual Reality-porno
- Media
- 2 dec 2015 @ 09:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Video
- 2 dec 2015 @ 09:05
- Redactie Media
Twee jaar geleden kwam Excessive Media met Net69.nl, de eerste Netflix-achtige oplossing voor HD-pornofilms. Dat de Haarlemse pornogigant een oog heeft voor trends blijkt eens te meer uit hun nieuwste product: Nederlandstalige Virtual Reality-pornofilms.
Virtual reality is dé hype van dit moment; film kijken alsof je er zelf in meespeelt. De hype wordt enigszins onderdrukt door de hoge kosten die verbonden zijn aan de VR-bril, daarnaast zijn er nog weinig filmmaatschappijen die er brood in zien.
"Wij zagen dit op een beurs en wisten dat we er iets mee moesten doen. Virtual reality is de volgende stap, maar om het aan de man te kunnen brengen, zeker in Nederland, moet je het laagdrempelig en betaalbaar zien te maken. Wij denken dat we door de combinatie van een gratis app, een eenvoudige doch functionele VR-bril en de lage abonnementskosten virtual reality een toegankelijk en betaalbaar product is geworden voor iedere pornoliefhebber," aldus de directie van Net69.nl.
De VR-films zijn zo gefilmd dat de kijker zichzelf hoofdrolspeler waant. Net69.nl brengt als eerste binnen de adult industrie meerdere Nederlandstalige virtual reality pornofilms op de markt. Voor de eerste films heeft het bedrijf Nederlandse porno supersterren Milena Star en Kimberley Blaze weten te strikken, bekend van o.a. meiden van Holland.
Voor de lancering is het innovatieve product van de Nederlandse pornogigant voorgelegd aan een willekeurig testpanel. "Het is alsof ik haar zo kan aanraken", "Ongelooflijk, in mijn tijd had je alleen seksblaadjes" en "Ik weet al wat ik op mijn kerstlootje zet voor dit jaar", een greep uit de vele lovende reacties van de panelleden. Bekijk deze video en zie met eigen ogen hoe de eerste Nederlandse gebruikers virtual reality porno hebben ervaren.
Bij het afsluiten van een jaarabonnement op Net69.nl krijgt men de Cardboard-bril gratis toegestuurd en onbeperkt toegang tot alle (VR-)films. Op de vraag of de bril ook te gebruiken is voor "gewone" films antwoordt de eigenaar van Net69.nl lachend: "Ja, je moet het thuis als man natuurlijk wel kunnen verklaren aan je vrouw."
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing