Mouringh den Dunnen van Q-Music naar Abovo Media

Mouringh den Dunnen van Q-Music naar Abovo Media
  • Media
  • 23 dec 2015 @ 09:52
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMediabureauStrategieSales

Mouringh den Dunnen stapt in februari over van Q-Music naar Abovo Media. Hij wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het salesteam. De afgelopen vier jaar was hij salesmanager bij Q-Music.

Naast de komst van Mouringh den Dunnen (40) kondigt Abovo Media nog twee nieuwe gezichten aan. Zo maakt Hans Jhinnoe (43) ook de overstap naar Abovo Media. Hij komt van TMG en start als online accountmanager. Verder komt Jasper Weel (25) van Zenith Optimedia en begint als campaign manager bij de afdeling TradeDesk.

'Wij zijn heel blij met de komst van deze drie nieuwe collega’s. Er is weer een stap gezet om als onafhankelijk Nederlands bureau alles op hoog niveau onder één dak aan te kunnen blijven bieden', zegt Remko Poggenklaas, commercieel directeur. 'Klanten vragen steeds meer om crossmediale oplossingen. We blijven investeren in de juiste kennis en kunde om de strategische vraagstukken op te kunnen lossen.'

Abovo Media is een snel groeiend onafhankelijk media-adviesbureau. Er werken ruim negentig professionals. Met een eigen kijk op media levert het full-service bureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, HG, Primera, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken