RTL-platform Concentrate werkt samen met Lenovo

RTL-platform Concentrate werkt samen met Lenovo
  • Media
  • 11 dec 2015 @ 06:35
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Vloggen

RTL’s online jongerenplatform Concentrate introduceerde #Goodweirdwednesday. Zeven weken lang staat de woensdag in het teken van goede dingen doen op een verrassende en ludieke wijze. Concentrate introduceerde #GoodWeirdWednesday. Zeven weken lang staat de woensdag in het teken van goede dingen doen op een verrassende en ludieke wijze.

Hiermee creëert Concentrate extra awareness voor de #Goodweird campagne van Lenovo onder de doelgroep 20-34 jaar. In de unieke #Goodweirdwednesday content worden de Lenovo Yoga-lijn producten op een natuurlijke manier geïntegreerd.

In ieder item draaien Concentrate-vloggers Kaj, Monica, Bobbie en Thomas aan het #Goodweirdwednesday rad om er achter te komen welke opdracht ze deze week te wachten staat: de goodweird match. Welke goede activiteit moeten ze koppelen aan welk ‘weird’ thema? Vervolgens  brainstormen ze er op los. Dan is het tijd voor de uitvoering en het resultaat: is het gelukt om het doel te bereiken?

Lenovo heeft in ieder item een aandeel via in program exposure met de Yoga 3 Pro (laptop) en de Yoga Tab 3 Pro (tablet). Daarnaast is het merk aanwezig via billboarding en in promo’s op de RTL-zenders. De video’s worden verspreid via Concentrate.nl, YouTube, social media (Twitter, Snapchat, Facebook en Instagram) en Lenovo’s owned media.

In de eerste aflevering draaiden de vloggers de thema's nostalgie en verkleden. Het was Good, het was Weird en het was Wednesday! Bekijk de video en laat ons weten welk woord jij graag wil toevoegen aan het Good & Weird rad.

Facts & credits

Campagneperiode: 9 december t/m 20 januari | Adverteerder: Lenovo - Ruben Juninck, Consumer Marketing Manager Benelux | Mediabureau: Total Media Limited | Account: Ronen Wolf, Senior Accountmanager | Concept: RTL Concepts | Productie: RTL Specials

www.rtl.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken