RTL-platform Concentrate werkt samen met Lenovo
- Media
- 11 dec 2015 @ 06:35
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Vloggen
- 11 dec 2015 @ 06:35
- Redactie Media
RTL’s online jongerenplatform Concentrate introduceerde #Goodweirdwednesday. Zeven weken lang staat de woensdag in het teken van goede dingen doen op een verrassende en ludieke wijze. Concentrate introduceerde #GoodWeirdWednesday. Zeven weken lang staat de woensdag in het teken van goede dingen doen op een verrassende en ludieke wijze.
Hiermee creëert Concentrate extra awareness voor de #Goodweird campagne van Lenovo onder de doelgroep 20-34 jaar. In de unieke #Goodweirdwednesday content worden de Lenovo Yoga-lijn producten op een natuurlijke manier geïntegreerd.
In ieder item draaien Concentrate-vloggers Kaj, Monica, Bobbie en Thomas aan het #Goodweirdwednesday rad om er achter te komen welke opdracht ze deze week te wachten staat: de goodweird match. Welke goede activiteit moeten ze koppelen aan welk ‘weird’ thema? Vervolgens brainstormen ze er op los. Dan is het tijd voor de uitvoering en het resultaat: is het gelukt om het doel te bereiken?
Lenovo heeft in ieder item een aandeel via in program exposure met de Yoga 3 Pro (laptop) en de Yoga Tab 3 Pro (tablet). Daarnaast is het merk aanwezig via billboarding en in promo’s op de RTL-zenders. De video’s worden verspreid via Concentrate.nl, YouTube, social media (Twitter, Snapchat, Facebook en Instagram) en Lenovo’s owned media.
In de eerste aflevering draaiden de vloggers de thema's nostalgie en verkleden. Het was Good, het was Weird en het was Wednesday! Bekijk de video en laat ons weten welk woord jij graag wil toevoegen aan het Good & Weird rad.
Facts & credits
Campagneperiode: 9 december t/m 20 januari | Adverteerder: Lenovo - Ruben Juninck, Consumer Marketing Manager Benelux | Mediabureau: Total Media Limited | Account: Ronen Wolf, Senior Accountmanager | Concept: RTL Concepts | Productie: RTL Specials
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing