Trendwatcher Vincent Everts krijgt show New Business Radio
- 3 dec 2015 @ 09:34
- Redactie Media
Digitale trendwatcher en gadgetgoeroe Vincent Everts start met een eigen programma op New Business Radio. Het programma ‘Digital Transformation’ is vanaf donderdag 3 december wekelijks te horen op de nieuwe digitale zakenzender.
Het programma van Everts gaat over radicale digitale innovaties, met wekelijks ondernemende studiogasten en aandacht voor nieuwe technologieën en gadgets die ons leven gaan veranderen.
‘Digital Transformation’ wordt gemaakt in samenwerking met Mobiquity en is elke donderdagmiddag om 15.00 uur live te beluisteren op New Business Radio. De wekelijkse uitzendingen worden ook als podcast beschikbaar gesteld.
Gepassioneerde gadgetgoeroe
Van jongs af aan is trendwatcher en seriële ondernemer Vincent Everts gepassioneerd in de effecten van nieuwe technologie en de invloed hiervan op ons leven. Hij werd door Management Team genoemd als tiende van de top-25 van beste sprekers van Nederland. Naast zijn presentaties, dagvoorzitterschappen, gemodereerde brainstorms en strategie-sessies haalt hij ook veel voldoening uit het ‘echte’ ondernemen en de duizenden videoreportages die hij maakt.
Vincent Everts: 'Heerlijk om een uur de tijd te hebben om met gasten uitgebreid de effecten van de digitale transformatie te bespreken voor heel veel verschillende bedrijfstakken. Overheid, healthcare, media, mobiliteit, energie alles verandert radicaal met de nieuwe digitale technieken. Ben je jager of wild?'
Eerste uitzending met Maurice de Hond
In de eerste uitzending op donderdag 3 december wordt gesproken met Maurice de Hond over zijn onderzoek waarom 50% van de Nederlanders een nieuwe elektrische auto overweegt, spreekt Wienke Giezeman over zijn thethingsnetwerk.nl dat nu al in 24 steden wereldwijd gebruikt wordt en praten we met Paul Piebinga MD van Mobiquityinc.com over hoe ze in China drie keer intensiever mobiel werken en betalen dan hier in het trage Nederland.
New Business Radio is een nieuwe zakenzender. Het station brengt, 24 uur per dag en 7 dagen per week, non-stop lekkere muziek voor op het werk en doet verslag van bijzonder ondernemerschap: 'Ondernemende mensen, inspirerende gesprekken, innovaties en duurzaamheid, van hippe startup tot ijzersterke multinational.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing