Triad Retail Media werkt samen met MediaMarkt
- Media
- 7 dec 2015 @ 12:53
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediabureauWebReclameOnline advertisingMediastrategie
- 7 dec 2015 @ 12:53
- Redactie Media
Triad Retail Media is een samenwerking gestart met Mediamarkt.nl voor het aanbieden van mediaruimte en content-oplossingen op de website van de retailer. Triad verzorgt zowel de (programmatic) sales, productie en operations van campagnes op de MediaMarkt-site.
Triad Retail Media fungeert in deze constructie als full-service business-partner voor mediabureaus, adverteerders, trading desks en dus ook Media Markt. Volgend op de succesvolle samenwerking in Duitsland is Nederland het tweede land waar Media-Saturn Holding samenwerkt met Triad op het gebied van Digital Retail Media. In Nederland werkt Triad tevens voor Otto.nl en internationaal voor onder meer Walmart, Ebay, Toys”R”Us en Asda.
Bas Oudejans, general manager van Triad Retail Media Nederland: 'Media Markt is een fantastisch merk en de autoriteit op het gebied van consumentenelectronica in Nederland en Europa. Daarnaast is Mediamarkt.nl een premium platform dat merken nu de mogelijkheid biedt om de shoppende consument te bereiken en te engagen met content. Dit is de kracht van retailmedia en steeds meer retailers en merken zien deze opportunity.'
De schaal en het publiek van Mediamarkt.nl zijn volgens Oudejans aantrekkelijk voor een breed scala aan merken. Leveranciers van Media Markt hebben nu de mogelijkheid om hun merkbeleving verder te vergroten vlak voor het moment van aankoop, terwijl andere relevante adverteerders hun awareness kunnen vergroten bij een publiek dat zich in de shopping-modus bevindt. Tegelijkertijd stelt dit Media Markt in staat de shopping experience verder te verrijken met content en de marge te vergroten met nieuwe omzet.
'Ik ben er trots op dat we onze ervaring en technologie mogen inzetten om hier een groot succes van te maken', aldus Oudejans. 'Daarnaast kijk ik er zeer naar uit om mediabureaus en adverteerders de kracht van Media Markt Digital Advertising te laten ervaren.' De eerste campagnes staan al live: International Card Services (via Universal Media) en Philips via Carat.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Mediamarkt.nl
- webshop
- campagnes
- merken
- retail
- Triad Retail Media
- adverteerders
- winkel
- digitaal
- mediabureaus
- Media Markt
- webwinkel
- advertising
- website
- online
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing