BNR Nieuwsradio sluit partnership met Regus
- Media
- 28 jan 2016 @ 00:49
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - RadioPartnershipZakelijkMedia
- 28 jan 2016 @ 00:49
- Redactie Media
Radiozender BNR Nieuwsradio heeft een overeenkomst gesloten met flexwerk-aanbieder Regus als partner van het dagelijkse programma 'BNR Zakendoen met...' Uiteraard gaat Regus ook dienst doen als locatie van een aantal uitzendingen.
Regus verbindt zich het komende jaar als partner aan het radioprogramma ‘BNR Zakendoen Met…’, dat iedere werkdag van 13.30 tot 15.00 uur live wordt uitgezonden op BNR Nieuwsradio. In het programma ontmoeten topondernemers en het bedrijfsleven uit de regio elkaar op zakelijke en inspirerende hotspots. Eén keer per maand wordt het radioprogramma live uitgezonden vanaf één van de Regus business lounges verspreid door heel Nederland.
'De luisteraars van BNR Nieuwsradio zijn ambitieuze en ondernemende mensen met een flexibele denkwijze die continu opzoek zijn naar vernieuwing, verbetering en uitdaging. Dat zijn precies de ondernemers die je bij Regus aantreft. Voor ons is dit een mooie samenwerking om ondernemend Nederland te bereiken', aldus Jessika van Veen, algemeen directeur Regus.
Van Veen sloot de overeenkomst met Eugenie van Wiechen, algemeen directeur bij FD Mediagroep.
Regus is ’s werelds grootste aanbieder van flexibele werkplekken, met werkplek-oplossingen voor zowel zzp’ers, start-ups en grote multinationals. Het Regus netwerk van 2.600 vestigingen in 106 landen omvat 4 miljoen vierkante meter van 's werelds toonaangevende locaties met hoogwaardige en full-serviced ruimtes die van alle gemakken zijn voorzien en waar mensen altijd kunnen neerstrijken om te werken, of dat nu voor een paar minuten, een maand of een paar jaar is. In Nederland heeft Regus 82 centra.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing