Dela-pitch gaat opnieuw naar MediaValue

Dela-pitch gaat opnieuw naar MediaValue
  • Media
  • 27 jan 2016 @ 10:52
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesCampagnesMediabureauStrategie

Na een pitch met diverse mediabureaus heeft Coöperatie Dela besloten de samenwerking met MediaValue te continueren. Binnen Dela was men unaniem in de keuze voor het mediabureau, waarmee de laatste jaren al een uitstekend partnership is opgebouwd.

Martin Kersbergen, Chief Brand Officer van Dela: 'MediaValue is voor een ons een belangrijke sparring partner geweest bij keuzes voor strategische media-inzet en was de afgelopen jaren nauw betrokken bij de veelbekroonde "Lieve…"-campagnes en recent bij de campagne "Wat Je Meegeeft", een crossmediale uitrol met een climax rondom het SBS6-programma Waarom Wachten. Het bureau zet die extra stap en dat commitment past bij Dela.'

Directeur John Broekx van MediaValue reageert zeer verheugd dat zijn bureau weer als beste uit de bus gekomen is en kijkt ernaar uit om samen met Dela nieuwe en succesvolle campagnes te ontwikkelen. MediaValue verzorgt sinds 2012 de mediastrategie, planning, inkoop en executie/optimalisatie voor Coöperatie Dela.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken