Irene Duivestein head of digital van M2Media

Irene Duivestein head of digital van M2Media
  • Media
  • 8 jan 2016 @ 00:32
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaStrategieOnderzoekMediabureau

M2Media heeft een nieuwe head of digital aangesteld: Irene Duivestein. Zij wordt ook lid van het managementteam. Daarnaast zijn nog drie andere medewerkers aangetrokken: Jasmijn Bouwmeester (Senior Media Adviseur), Rishma Kanhaisingh (Insights Consultant) en Danique Brandhorst als media-adviseur.

Irene Duivestein (41) heeft haar digitale sporen verdiend bij onder meer Mindshare, Digilogue en recentelijk Initiative. Bij dit laatste bureau vervulde zij ook de rol van Head of Digital en was ze eveneens MT-lid. Duivestein volgt Robin Bach Kolling op, die een baan in het buitenland heeft aanvaard.

Jasmijn Bouwmeester (28) heeft hiervoor gewerkt bij Universal Media als Senior Portfolio Associate. In 2013 heeft zij de YIM Cannes Lions Competition gewonnen. Ze is per 1 december 2015 bij M2 begonnen in de functie van Senior Media Adviseur en geeft daarbij versterking aan het team van Moniek Hallingse.

Rishma Kanhaisingh (34) was tot voor kort werkzaam als research executive annex projectleider bij TNS Nipo. In de functie van research executive hield zij zich bezig met onderzoek en dataverzameling. Binnen M2 wordt zij verantwoordelijk voor Research & Insights.

Danique Brandhorst (24) heeft onlangs haar master Economic & Consumer Psychology behaald. Tijdens haar studententijd werkte ze zelfstandig aan diverse marketingprojecten bij Westwing Home & Living. Als media-adviseur zal zij het team van Carina Tjon a Pauw gaan versterken.

Nico Hilhorst, oprichter en algemeen directeur van M2Media: 'We zijn vorige maand in de MT100 bovenaan geëindigd in de categorieën media-advies én marketingadvies, maar dat betekent niet dat we stil gaan zitten. We blijven continu werken aan uitbreiding en verbetering van onze dienstverlening.'

M2Media is een onafhankelijke mediabureau, opgericht in 2000. Bij het bureau werken circa dertig medewerkers aan strategie, planning, inkoop en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen. M2Media werkt onder meer voor Bergman Clinics, Bovag, Coop, KWF, LeasePlan, Parship, Radio 538, Rituals, Univé en VGZ.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken