Kinetic werkt wereldwijd samen met Endeavour Media
- Media
- 11 jan 2016 @ 09:15
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Outdoor
- 11 jan 2016 @ 09:15
- Redactie MarketingTribune
Kinetic Worldwide heeft een wereldwijde samenwerking met Endeavour Media afgesloten om zijn klanten nieuwe mogelijkheden met Out Of Home-media aan te bieden: maatwerk interactie met alle OOH-uitingen, voor zowel traditionele als digitale uitingen.
Deze oplossing met een duidelijke call to action wordt bereikt door alle creatieve uitingen te verrijken met verborgen codes. Deze codes kunnen binnen het CEE-Platform worden aangepast en dynamisch beheerd, geheel in lijn met de wensen van de adverteerder. De codes kunnen worden aangebracht zonder wijziging van de creatieve uitingen binnen een campagne.
Met deze samenwerking start Kinetic een revolutie binnen het ecosysteem van OOH-media en voegt activering met een Smartphone toe als een nieuwe standaard functie binnen OOH-media.
De samenwerking brengt de beste communicatiemogelijkheden van mobile en OOH-media samen en daarom voorziet Kinetic dat in de toekomst alle OOH campagnes interactief worden. Door het gestroomlijnd koppelen van de OOH uitingen met mobiele media, kan Kinetic nog beter merken verbinden met haar klanten en beter inspelen op consumenten intenties, op het juiste moment en binnen de juiste omgeving. Kinetic zal nu nog beter in staat zijn om in te spelen op de behoefte aan contextuele campagnes, hogere impact en betrokkenheid, betere tracking van ROI, en een continue relatie met consumenten.
Het CEE-Platform is in staat elke OOH campagne, traditioneel of digitaal, zo te coderen dat het kan communiceren met een mobiel apparaat en daarmee de door de adverteerder gewenste actie te activeren. De codes kunnen tijdens de looptijd van een campagne worden aangepast om verschillende acties op te wekken, bijvoorbeeld acties voor verschillende dagen en tijden, of acties afhankelijk van de plak waar wordt gescand.
Met deze oplossing kunnen consumenten direct naar m-commerce sites worden geleid, direct een coupon ontvangen, aangepaste boodschappen ontvangen, worden gevraagd om hun mening. Gebruikers kunnen berichten voor later gebruik opslaan zonder opnieuw te scannen. Een offline ontmoeting tussen publiek en een OOH medium kan worden omgezet in directe mobile engagement. Hiermee wordt het OOH-medium verrijkt met de mogelijkheden om de juiste gewenste actie met een proces te ondersteunen en direct de resultaten daarvan te meten.
Mauricio Sabogal, Global CEO van Kinetic Worldwide: "Met deze innovatie, verbeteren we sterk de mogelijkheid van de merken om krachtige contacten te leggen met mensen die onderweg zijn. Binnen Kinetic evolueren we voortdurend om ervoor te zorgen dat wij de meest relevante contacten leggen met consumenten met duidelijke en meetbare resultaten. Onze samenwerking met Endeavour Media is een belangrijke stap voorwaarts in die evolutie. We stellen hiermee het OOH-medium in staat om de basis te vormen voor een communicatie strategie."
Babak Monfared, CEO van Endeavour Media: "Ons CEE-Platform bestaat uit een campagne- syteem en een app, CEE App, die alle leidende en meest gebruikte scanning methodes in de wereld herbergt. Hierdoor bieden wij aan adverteerders en hun merken volledige flexibiliteit en gemak in hoe ze hun doelgroep willen benaderen en aanspreken. Met de CEE App kan elke off line ontmoeting worden omgezet in “mobile engagement. Met het CEE-Platform is Endeavour Media de enige wereldwijde speler die acht vormen van mobiel scannen in een toepassing aanbiedt zodat de technologie nooit de beperkende factor hoeft te zijn voor het creëren van mobile engagement."
De samenwerking tussen Kinetic en Endeavour Media opent een wereld van nieuwe mogelijkheden op het gebied van OOH-media. Samen streven zij naar mobiele interactivitiet als standaard binnen OOH-media.
Met kantoren in 32 landen is Kinetic Worldwide wereldwijd marktleider op het gebied waar merken zich willen verbinden met de levensstijlen en voorkeuren van consumenten die zich buitenshuis bevinden. Kinetic heeft als doel haar inzicht in het gedrag en de voorkeuren van consumenten te vergroten en die inzichten toe te passen om elke keer de consumenten beter te kunnen bereiken in de omgevingen waar ze wonen, werken en spelen door middel van het strategische gebruik van out-of-home media, locatie gebaseerde communicatie, merk ervaringen en mobiele technologieën.
- buitenreclame
- OOH
- interactief
- Endeavour Media
- CEE Platform
- Kinetic
- outdoor advertising
- Babak Monfared
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing