Arie van Dusseldorp marketing director Nederland bij Regus
- Media
- 5 feb 2016 @ 09:40
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Marketing
- 5 feb 2016 @ 09:40
- Redactie Media
Arie van Dusseldorp (43) is de nieuwe Marketing Director bij Regus Nederland, marktleider op het gebied van flexibele werkplekken. Van Dusseldorp is in deze functie verantwoordelijk voor het verstevigen en uitbreiden van de marktpositie van Regus in Nederland, samenwerkingen met externe partners en het vergroten van de bekendheid van de vele flexibele werkplekoplossingen.
Voordat Van Dusseldorp de overstap naar Regus maakte, was hij bij Manutan als Marketing Directeur Benelux verantwoordelijk voor de re-branding van Overtoom naar Manutan, het opzetten van een digital marketingstrategie en de integratie van de Nederlandse en Belgische markt.
Van Dusseldorp heeft hiervoor marketingervaring opgedaan in verschillende branches. Hij leerde de kneepjes van het vak bij Bertelsmann Nederland, waar hij uiteindelijk commercieel directeur werd. In 2005 vervolgde Van Dusseldorp zijn loopbaan in de financiële sector bij LaSer Nederland, om daarna in 2011 de overstap te maken naar de pure player iBOOD.com, waar hij verantwoordelijk was voor het professionaliseren van de marketingstrategie.
De groeiambitie van Regus was voor Van Dusseldorp een belangrijke factor om voor de rol als Marketing Director Nederland te kiezen.
Van Dusseldorp: “Regus zit wat mij betreft op een tipping point, mede door de exponentiële groei die het bedrijf verwacht. Een mooi en spannend moment om in te stappen. Met het marketingteam gaan we een belangrijke bijdrage aan de groei leveren. Ik weet zeker dat Regus met alle klantgerichte oplossingen haar leidende rol verder zal versterken.
Onze visie is het hebben van een flexibele werkplek voor iedere doelgroep in Nederland; ongeacht of je een zzp’er, MKB’er of multinational bent en of je nu thuis, onderweg of op locatie werkt. Iedereen moet weten dat Regus een oplossing voor alle zakelijke professionals heeft. Ik kijk dan ook enorm uit naar deze nieuwe uitdaging.”
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing