IDTV ontwikkelt 'short-format' productie voor LINDA.tv
- Media
- 10 feb 2016 @ 10:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ContentDigitaalTelevisieMobile
- 10 feb 2016 @ 10:09
- Redactie Media
Op LINDA.tv is sinds deze week de nieuwe IDTV-productie 'Tatoeage Blamage' te zien. Een online programma waarin tattoodragers vertellen over hun drama-tattoo en waarom zij er vanaf willen.
Ruwe tatoeages, extreme vakantiefoutjes, gevreesde namen van ex-partners. Zij kunnen ermee terecht bij tattookunstenaars Bertina Rens van Swallow Ink Tattoo en Michel van Zanten van TattooMick die het gewraakte plaatje bedekken met een nieuw droomontwerp. 'Na een paar uur in de stoel en misschien een paar weggepinkte tranen is het drama veranderd in een hemels handwerk', aldus IDTV.
LINDA.tv claimt het videoplatform te zijn voor de 'leukste vrouwen van Nederland'. Speciaal voor dit platform ontwikkelde IDTV de 'short-format' productie 'Tatoeage Blamage'. 'Geweldig om als producent betrokken te zijn bij deze nieuwe manier van TV-kijken, relevante, korte online short-formats en samen te werken met LINDA.tv', zegt Karin de Groot van IDTV.
Het nieuwe programma startte op dinsdag 9 februari om 21.00 uur en bestaat uit twaalf weken lang korte afleveringen van ongeveer vijf minuten, die te zien zijn op tablet en mobiel.
IDTV, opgericht in 1977, is één van Nederlands grootste onafhankelijke productiemaatschappijen en is sinds 2003 onderdeel van het Britse mediabedrijf All3Media. Het bedrijf is toonaangevend in de ontwikkeling, productie en exploitatie van kwalitatief hoogstaande mediaconcepten op gebied van televisie, internet, evenementen, documentaire, drama en live communicatie. Bekende producties van IDTV zijn onder meer Wie is de Mol, Campinglife en De Rijdende Rechter.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing