Vice en 22tracks sluiten strategisch partnership
- 11 feb 2016 @ 13:52
- Redactie Media
Vice en 22tracks zijn een strategisch partnership aangegaan en versterken daarmee de al bestaande relatie. Het doel van het nieuwe partnership is om 22tracks als Europese smaakmaker van nieuwe muziek versneld verder te laten groeien. De commerciële samenwerking wordt uitgebreid en zal zich meer gaan richten op creativiteit en marketing.
22tracks-oprichter Gilles de Smit: 'Voor 22tracks is het nu tijd om ons merk verder uit te rollen, en Vice gaat ons hier bij helpen. Vice heeft de afgelopen jaren bewezen dat ze een groot en jong publiek van over de hele wereld aanspreken, en die ervaring gaan ze met ons delen.'
Daarnaast heeft Vice twee websites toegevoegd aan het Digital Netwerk en vergroot daarmee het bereik van het Food & Travel-channel naar 500.000 unieke bezoekers per maand. Online foodmagazine FavorFlav, met hoofdredacteur Marcus Polman (culinair journalist en MasterChef-jurylid), is naast Amayzine het tweede platform van uitgever Pilot Studio. Verder heeft TCMag, de uitgever van VKMag en TotallyCoolPix, ook een nieuw foodplatform gelanceerd: Coolinary. Daar vind je verhalen over luxe restaurants en streetfood, over een goed glas wijn uit China, maar ook over de nieuwste cocktails in backpackershostels.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing