Adfactor verkoopt digital advertising voor Sanoma
- Media
- 1 mrt 2016 @ 10:39
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaOnline advertisingOnlineReclame
- 1 mrt 2016 @ 10:39
- Redactie Media
Sanoma/SBS en Adfactor zijn een samenwerking gestart waarbij Adfactor digital advertising-oplossingen verkoopt op het netwerk van Sanoma. Bovendien komt de inventory van Adfactor beschikbaar via het programmatic trading platform van Sanoma.
De samenwerking levert beide partijen grote voordelen op: Adfactor is gespecialiseerd in content marketing en premium display advertising. Sanoma |SBS heeft als crossmediale aanbieder van tv-, print-, digital- en event proposities een leading positie op het gebied van programmatic marketing en audience targeting.
Stefan Havik, director Marketing & Advertising Sanoma: 'Het portfolio en de expertise van Sanoma|SBS en Adfactor vormen een prachtige aanvulling op elkaar. De kracht van deze combinatie biedt zeker meerwaarde voor adverteerders. Sanoma faciliteert Adfactor met de programmatic netwerkinrichting en maakt de inkoop van relevante audiences mogelijk: remarketing van content campagnes en audiences gedestilleerd uit het Adfactor netwerk zoals Early Adopters.'
Phileas Fox, directeur van Adfactor: 'De samenwerking met Sanoma is voor ons van strategische aard. We breiden ons aanbod uit met de populaire vrouwenplatformen en kanalen met zeer getalenteerde contentmakers. Hiermee kunnen we onze opdrachtgevers nog beter van dienst zijn en daarbij onze positie verstevigen als content marketing specialist.'
Naast de samenwerking blijft het uiteraard mogelijk om digital (native) proposities direct bij Sanoma|SBS in te kopen. Hetzelfde geldt voor de programmatic inkoop via Adfactor.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Sanoma
- reclame
- online
- advertising
- samenwerking
- advertising
- SBS
- programmatic
- media
- digitaal
- Adfactor
- portfolio
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: discussiedansjes, Brazilian...
- Hornbach pioniert met 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en...
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- [column] Talpa en ViaplayTV samen naar de finish maar...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
Laatste Nieuws
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing