Clear Channel Outdoor wint concessie Madrid

Clear Channel Outdoor wint concessie Madrid
  • Media
  • 11 mrt 2016 @ 09:18
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Clear Channel, wereldleider in buitenreclame en pionier op het gebied van digitale communicatie­ oplossingen, heeft de belangrijke concessie Madrid gewonnen. De komende 12 jaar zal Clear Channel het straatmeubilair in de Spaanse hoofdstad Madrid beheren en exploiteren.

Met het baanbrekende contract versterkt de buitenreclame­exploitant haar positie in de Spaanse markt, en met een primeur voor Spanje: er worden 300 digitale displays met de nieuwste technologie geïnstalleerd. Daarnaast worden 350 Wi-Fi-hotspots gecreëerd in de stad.

In negen Europese landen, waaronder Nederland en het Verenigd Koninkrijk, werden afgelopen jaar belangrijke concessies toegewezen aan Clear Channel.

In een reactie op de aankondiging zegt William Eccleshare, CEO van Clear Channel Outdoor: 'Ons succes in Madrid beloont het harde werk, de vindingrijkheid en de effectiviteit van het team van Clear Channel. We zijn trots dat we deze belangrijke opdracht hebben gewonnen en dat we de buitenreclameobjecten in de Spaanse hoofdstad mogen gaan aanbieden. We versterken hiermee aanzienlijk het vermogen om adverteerders zichtbaarheid te bieden in centra van grote steden.'

www.clearchannel.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken