LINDA.tv en Net5 starten samenwerking

LINDA.tv en Net5 starten samenwerking
  • Media
  • 18 mrt 2016 @ 11:59
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Televisie

LINDA.tv is een samenwerking aangegaan met Net5. Het LINDA.tv-programma ‘De mobiel van…’ wordt elke donderdag bij Net5 uitgezonden. Met deze samenwerking breidt LINDA.tv haar kijkersdoelgroep uit door naast ‘video on demand’ nu ook lineaire televisie in te zetten.

Het is de eerste keer dat LINDA. met videocontent, die voor de LINDA.tv app gemaakt is, de oversteek naar televisie maakt. Het inzetten van een lineair kanaal geeft een extra dimensie aan de crossmediale aanpak van LINDA.

Jildou van der Bijl, algemeen hoofdredacteur van LINDA.: 'We zijn volop aan het experimenteren met onze content, we vinden het dan ook erg spannend hoe dit programma ontvangen wordt op lineaire tv. Onze adverteerders zijn ook nieuwsgierig naar deze ontwikkeling en uitbreiding van de schare LINDA.tv kijkers.'

Carter Duong, Net5-zendermanager: 'Net5 is trots op deze unieke samenwerking met een mooi en sterk merk als LINDA. Goede online content als ‘De mobiel van…’ verdient een doorvertaling naar brede landelijke tv. Het is pure televisie en levert veel intieme gesprekken op. Wat mij betreft smaakt deze kruisbestuiving van ‘video on demand’ naar lineaire tv naar meer.'

In het programma ‘De mobiel van…’ interviewt Antoinnette Scheulderman bekende Nederlanders als Linda de Mol, Irene Moors, Saskia Noort, Anita Witzier en Richard Groenendijk aan de hand van hun mobiele telefoon. Ze krijgt vrij spel om een uur lang ongegeneerd door hun agenda’s, contacten, foto’s en chats te scrollen en zo meer te weten te komen over de persoon achter de mobiel. Dit levert opmerkelijke ontdekkingen en interessante gesprekken op. ‘De mobiel van…’ is wekelijks op donderdag te zien om 22.00 uur bij Net5.

LINDA.tv
Vorig jaar oktober lanceerde LINDA. haar video on demand kanaal LINDA.tv. Sindsdien telt het online kanaal meer dan 130.000 gebruikers. LINDA.tv toont in een overzichtelijke timeline programma’s zoals de onlangs gelanceerde serie Bitterzoet, Halina's Big 40 en Brabants Posh. LINDA.tv is en blijft gratis.

www.LINDA.tv  
www.net5.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken