LINDA.tv en Net5 starten samenwerking
- Media
- 18 mrt 2016 @ 11:59
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Televisie
- 18 mrt 2016 @ 11:59
- Redactie Media
LINDA.tv is een samenwerking aangegaan met Net5. Het LINDA.tv-programma ‘De mobiel van…’ wordt elke donderdag bij Net5 uitgezonden. Met deze samenwerking breidt LINDA.tv haar kijkersdoelgroep uit door naast ‘video on demand’ nu ook lineaire televisie in te zetten.
Het is de eerste keer dat LINDA. met videocontent, die voor de LINDA.tv app gemaakt is, de oversteek naar televisie maakt. Het inzetten van een lineair kanaal geeft een extra dimensie aan de crossmediale aanpak van LINDA.
Jildou van der Bijl, algemeen hoofdredacteur van LINDA.: 'We zijn volop aan het experimenteren met onze content, we vinden het dan ook erg spannend hoe dit programma ontvangen wordt op lineaire tv. Onze adverteerders zijn ook nieuwsgierig naar deze ontwikkeling en uitbreiding van de schare LINDA.tv kijkers.'
Carter Duong, Net5-zendermanager: 'Net5 is trots op deze unieke samenwerking met een mooi en sterk merk als LINDA. Goede online content als ‘De mobiel van…’ verdient een doorvertaling naar brede landelijke tv. Het is pure televisie en levert veel intieme gesprekken op. Wat mij betreft smaakt deze kruisbestuiving van ‘video on demand’ naar lineaire tv naar meer.'
In het programma ‘De mobiel van…’ interviewt Antoinnette Scheulderman bekende Nederlanders als Linda de Mol, Irene Moors, Saskia Noort, Anita Witzier en Richard Groenendijk aan de hand van hun mobiele telefoon. Ze krijgt vrij spel om een uur lang ongegeneerd door hun agenda’s, contacten, foto’s en chats te scrollen en zo meer te weten te komen over de persoon achter de mobiel. Dit levert opmerkelijke ontdekkingen en interessante gesprekken op. ‘De mobiel van…’ is wekelijks op donderdag te zien om 22.00 uur bij Net5.
LINDA.tv
Vorig jaar oktober lanceerde LINDA. haar video on demand kanaal LINDA.tv. Sindsdien telt het online kanaal meer dan 130.000 gebruikers. LINDA.tv toont in een overzichtelijke timeline programma’s zoals de onlangs gelanceerde serie Bitterzoet, Halina's Big 40 en Brabants Posh. LINDA.tv is en blijft gratis.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing